محاسبه آنلاین خسارت تاخیر تادیه چک ، سفته ، دین و ...

برای محاسبه خسارت تاخیر تادیه اطلاعات زیر را وارد کنید و بر روی محاسبه کلیک کنید.

نتیجه محاسبه

  • جمع مبلغ اصل دین به همراه خسارت:
  • مبلغ خسارت:
  • مبلغ دین:

دیدگاه شما در مورد محاسبه خسارت تاخیر تادیه

captcha
{error}

191دیدگاه
محمد در تاریخ ۲۶-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۵

سلام تاریخ چک ۱۳۸۷.۱۱.۱۳ هستش ایا الان که برگشت میزنم تاخیر تادیه از ۱۳ بهمن ۸۷ محاسبه میشه؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، بله از تاریخ سررسید یعنی تاریخ چک محاسبه انجام می شود.

مهران در تاریخ ۲۵-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۵

سلام من با آقای کرامتی دقیقا موافقم اختلاف بین شاخص تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی یا مرکز آمار با تورم موجود در جامعه قابل مقایسه نیست مگر بانک مرکزی یا مرکز آمار کارشناسانی ندارد که واقعیت تورم جامعه را به شاخص تورم منتقل کند این نهایت بی عدالتی است که همه چی از قبیل مسکن و..... چندین برابر شده ولی مردم مطالبات خود را بصورت نادرست و با محاسبات نادرست شاخص تورم بسختی مطالعه میکنند آیا نمیشود از مرکز آمار و یا بانک مرکزی و کارشناسان آنها درباره نحوه محاسبه و چگونگی شاخص تورم اعلام شده سوال کرد ؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، هر مرجع با توجه منابع و ارزیابی خود آمار مربوطه اعلام می کردند و به دلیل همین اختلاف تصمیم گرفته شد فقط مرکز آمار به طور رسمی آمار های مختلف منتشر کند. از طرفی چون در متن قانون نوشته شده محاسبه خسارت تاخیر تادیه باید براساس شاخص بهای کالا و خدمات مصرفی اعلامی توسط بانک مرکزی محاسبه شود در حال حاضر باید طبق قانون محاسبه انجام شود. شما می توانید از طریق سایت بانک مرکزی با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنید و ما را از نتیجه مطلع کنید.

حمید دهقانی در تاریخ ۲۵-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲

سلام ممنون میشم جواب منو در اسرع وقت بدید. محاسبه تاخیر تادیه روزانه به چه صورت است و آیا باید فقط ماهانه باشد مثلا 25 آبان برای دهم آذر چگونه محاسبه میشود


--------------------------------
کیت ست: با سلام، بصورت ماهانه باید محاسبه کنید و چون اختلاف یک ماه است اگر مبلغ پول زیاد نباشد خسارت زیادی نخواهد داشت. مگر اینکه قرارداد تنظیم شده باشد و در متن قرارداد خسارت تاخیر روزانه نوشته شده باشد.

محمد در تاریخ ۲۵-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۸

سلام چک رو برگشت نزدم میتونم الان برگشت بزنم و دنبال تاخیرتادیه اش برم؟
تاریخ چک ۸۷.۱۱.۱۳

--------------------------------
کیت ست: با سلام، بله می توانید.

سلطانی در تاریخ ۲۵-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

سلام و خسته نباشید...من نمیدونم تاخیر و تادیه سفته را باید به سال بزنم یا به ماه....وقتی یه سال میزنم خیلی کمتر میشه ولی به ماه که میزنم خیلی مبلغ بیشتر میشه ممنون میشم جواب بدید

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، نوع محاسبه ماهانه را انتخاب کنید. سالانه برای اموری مانند محاسبه مهریه به نرخ روز می باشد.

احمد کرامتی در تاریخ ۲۵-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۷

سلام مجدد
باتوجه به تورم روز بازار این شاخصها هیچگونه هماهنگی با نرخ تورم روز بازارو ندارن.الان کسانی که مثل من مشکل دادگاهو تاخیر تادیه دارن و به جرات میتونم بگم ارزش مالشون به حداقل یک سوم .شایدم کمتر رسیده.چکار میتونیم بکنیم؟ آیا راه حلی برای این مشکل هست؟؟
بطور مثال یکنفر پول یکنفر دیگه رو توموعد مقرر نداده باهاش جنس خریده و الان مبلغ جنسش 3تا 5برابر شده.حالا دادگاه با ابن شاخصها محاسبه میکنه.که خیلی کمتر از تورم بازاره

علی در تاریخ ۲۵-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۳۲

سلام
برج ۹ سال ۹۷ تاریخ چک یکی از مشتریان مون بوده که حالا چک رو پاس نمیکنند
میخواستم بدونم تا به الان چقدر باید خسارت تاخیر دیرکرد به بنده بدهند
مبلغ چک هم ۲۲ میلیون تومان هست و اگر میشه فقط مبلغ تاخیر را به صورت جداگانه بنویسید
ممنون از شما

--------------------------------
کیت ست: با سلام، خسارت شما 39,912,116 ریال معادل 3 میلیون و 900 هزار تومان می باشد.

علیرضا در تاریخ ۲۵-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۰

سلام چک داشتم به مبلغ 20000000 تومان شهریور سال 1388 برگشت زدم ولی موجودی نداشت تو خرداد 98 محکومش کردم
میخواستم ببینم وقتی اجرای احکام رفت چقد خسارت میاد روش ؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، علاوه بر 20 میلیون تومان اصل طلب شما، 107 میلیون تومان خسارت تاخیر می باشد که جمعا 127 میلیون تومان (دقیقا 1,275,932,203 ریال) می شود.
همچنین شما می توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه به صورت کامل مشاهده کنید.

سيمين فقيهي در تاریخ ۲۴-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶

سلام . بنده در سال ٩٣ منزل شخصي ام را فروختم ميلغي پول دريافت كردم و قرار شد كه در ازاي مابقي ثمن معامله يك آپارتمان به بنده بدهد كه چند ماه بعد معلوم شد كه آپارتمان مذكور مستحق الغير است و شخص مدعي موفق شد كه آپارتمان را تصاحب كند . پارسال نوبت به طرح دعوي بنده رسيد و اكنون راي به نفع من جهت دريافت قيمت آپارتمان كه در قولنامه مشخص شده به اضافه خسارات صادر شده است . سوالم اين است كه در اين مورد هم آيا از همين فرمول كه ذكر فرموده ايد استفاده ميشود؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، در صورتی که در متن قولنامه خسارت عدم انجام تعهدات مشخص نشده باشد براساس شاخص بانک مرکزی خسارت تاخیر تادیه (نرم افزار همین صفحه) محاسبه می شود.

احمد کرامتی در تاریخ ۲۳-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۲

با سلام.ضمن تشکر خاص از زحمات مدیران محترم این سایت گرانبها.مت پیمانکارم و بخاطر عدم پرداخت ازجانب کارفرما کارم به شکایت کشیده.متاسفانه دادگستری برای محاسبه تاخیرتادیه نیازبه شاخصها داره و میگن نیومده.لطفا این دوست عزیزمون آقا رضا اگر این شاخثهارو دارن ممنون میشم بصورت عمومی یا خصوصی در اختیار من و بقیه دوستان قرار بدن.
با تشکر

--------------------------------
کیت ست: با سلام، می توانیم شاخص جدید برای شما ارسال کنیم ولی در اجرای احکام این شاخص ها را به دلیل اینکه از طریق سیستم اتوماسیون داخلی خودشون به دستشون نرسیده قطعا از شما قبول نخواهند کرد. فکر میکنم تا چند روز آینده در سراسر کشور شاخص جدید در دسترس باشد.

حسین در تاریخ ۲۳-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵

باعرض سلام وتشکر از کیت ست.اگر توی محاسبات برنامه شاخص تورم هرماه هم نوشته شود خیلی عالی میشه چون تورم هر ماه مشخص میشودچقد هست.باتشکر


--------------------------------
کیت ست: با سلام، برای بستانکار و حتی بدهکار در نهایت مبلغی که به عنوان خسارت تاخیر به بدهی اضافه می شود اهمیت دارد و به عدد شاخص توجه نمیکند و افزایش خسارت تا حدودی نشان دهنده تورم موجود است. حتی نوشتن عدد شاخص بهای کالا و خدمات مصرفی ممکنه باعث گمراه شدن کاربر شود. پیشنهاد شما را دوباره بررسی خواهیم کرد و در صورت موافقت اعضای تیم کیت ست در آینده به نرم افزار اضافه می‌کنیم.
با تشکر از پیشنهاد شما.

فرح بوسقى در تاریخ ۲۳-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۳

باسلام وعرض معذرت كه باحوصله جوابگوهستين من برابارسوم ميپرسم چون متوجه نشدم واقعا٤ميلبون چك داشتم سررسيدبهمن ٩٥ بوده آذر٩٧برگشت زدم لطفاواضح راهنمايي كنين چه نوع خسارتهاى بهم تعلق ميگيره ونوشتين خسارت تاخيرتاييديه ٦ميليون ٨٠٠تااول سال ٩٨ الان ديدم تاخردادبه روزرسانى شده لطفاتاخردادبهم بگين واينكه كلابا٤ميليون اصل بدهى ٦،٨٠٠ ميشه يا ٦،٨٠٠ به اضافه ٤ ميليون كه جمعا ١٠ميليون وهشتصد؟ممنون ازصبروشكيبايي شما

--------------------------------
کیت ست: با سلام، فقط خسارت تاخیر تادیه به شما تعلق می گیرد که براساس آخرین شاخص علاوه بر 4,000,000 تومان بدهی 3,200,000 تومان خسارت به شما تعلق میگرد که جمع کل 7,200,000 تومان می شود.
همچنین شما می‌توانید اطلاعات خود را در نرم افزار قرار دهید و نتیجه به صورت کامل مشاهده کنید.

مهران در تاریخ ۲۲-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۶

سلام با تشکر از کیت ست و با تشکر از پاسخ گویی شما و تشکر از آقا رضا کاربر سایت میخواستم بپرسم شاخص های جدید تا خرداد 98 چقدر معتبره؟ در همه جاي گيلان قابل استناد هست و همه شوراي حل اختلاف از اون استفاده ميكنن؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، این نامه حتما به دادگستری سراسر کشور ارسال شده و برای کل کشور معتبر می باشد.

رضا در تاریخ ۲۲-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۷

کیت ست عزیز لیست شاخص تورم رو براتون ایمل کردم، خدا خیرتون بده که سوال های مردم رو جواب میدین، اگه به دستتون نرسیده خبر بدین که از طریق دیگری براتون بفرستم.

--------------------------------
کیت ست: با سلام، دوست عزیز ممنون که ارسال کردید و باعث شدید شاخص جدید برای محاسبه خسارت تاخیر تادیه در اختیار مردم قرار گیرد.

فرح يوسفى در تاریخ ۲۲-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۹

ببخشيددرديدگاه قبلى اشتباه تاريخ نوشته بودم.چك ٤ميليون سررسيدبهمن ٩٥بوده پاس نشدبعدازمدتها آذر٩٧برگشت زدم دريكى ازديدگاههاخوندم روزى هزارتومن هم خسارت...تاخيرتاييديه فقط بهم تعلق ميگيره؟يكسال ميرم دادگاه حقوقى وميام..٤ميليون پول ٤تاسكه بوده الان چه ارزشى داره!چه نوع خسارتى به من تعلق ميگيره؟درضمن من هيچگونه توافقى باهم نداشتيم ونخواهيم داشت.ممنون

--------------------------------
کیت ست: سلام ، فقط بدهی همراه با خسارت تاخیر به شما تعلق میگرد که تا شروع سال 98 معادل 6 میلیون و 800 هزار تومان است.

رضا در تاریخ ۲۲-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

شاخص ها که اعلام شده!!!! من یه اشنایی داشتم تو دادگستری که تا اردیبهشت ۹۸ رو با مهر وتاید بانک مرکزی بهم داد، اگه خواستین میتونم عکسش رو براتون بفرستم

--------------------------------
کیت ست: با سلام، در صورتی که برای شما مقدور است به آدرس زیر ایمیل کنید یا برای هماهنگی بیشتر شماره همراه خود را برای ما ارسال کنید(شماره همراه شما منتشر نخواهد شد). با تشکر از شما
contact@kitset.ir

فرح يوسفى در تاریخ ۲۱-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۹

باسلام ممنون ازراهنماييتون چك ٤ميليون دارم سررسيدچك بهمن ٩٧بوده ولى پاس نشده بنده آذر٩٧برگشت زدم آيافقط تاخيرتاييديه حساب ميشوديا خسارتهاى ديگرم هس؟دريكى ازديدگاهها خوندم كه روزى هزارتومن خسارت تعلق ميگرد!لطفاراهنمايي بفرماييدچقدرخسارت وضررو...بهم تعلق ميگرد

--------------------------------
کیت ست: با سلام، دوست عزیز تاریخ سررسید و تاریخ برگشت چک اشتباه نوشتید. برگشت چک قبل از تاریخ سررسید ممکن نیست. خسارت روزانه مربوط به قرارداد بین دو طرف می باشد، در صورتی که طرفین قرارداد تنظیم کرده باشند و در قرارداد مبلغ خسارت به ازای هر روز نوشته شده باشد دادگاه به آن استناد خواهد کرد. البته در صورتی که مبلغ خسارت روزانه زیاد باشد و از نظر دادگاه ربا باشد خسارت براساس شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی بانک مرکزی (نرم افزار همین صفحه) محاسبه خواهد شد.

مهران در تاریخ ۲۰-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۶

سلام شاخص فروردین و اردیبهشت 98 هم احتمالا بانک مرکزی اعلام نمیکنه و به دادگستری اعلام میکنن ؟ و زمانش هم معلوم نیست ممکنه تا اخر تابستان طول بکشه مثل شاخص های اسفند ماه که ۵ ماه طول کشید تا اعلام بشه؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، زمانش مشخص نیست و هیچ تاریخی برای اعلام شاخص جدید نمیتوانیم پیش بینی کنیم.

reza در تاریخ ۲۰-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵

سلام بنده پیمانکارم ازسال 93تا95ازاداره دولتی طلبکارم که ازبهمن سال 96شکایت کرده ام وهنوز حکم صادر نشده میخاستم ببینم دیرکرد وتاخیر مبلغ 300میلیون چقدرمیشود تا الان

--------------------------------
کیت ست: با سلام، تاریخ سررسید بدهی را اعلام نکردید. تاریخی که در قرارداد به عنوان سررسید قید شده را باید اعلام کنید.

میترا در تاریخ ۲۰-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۵

تشکر از پاسخ شما ؛ میشه لطفا شاخص های پنج ماه آخر سال 1397 را بفرمایید چند است ؟چون تو سایت بانک مرکزی فقط شاخص تا ماه آبان اعلام شده

--------------------------------
کیت ست: با سلام، 153.6, 159.3, 162.1, 167.7, 176.8 به ترتیب شاخص ماه های آبان تا اسفند می باشد.

حسن سعادتی راد در تاریخ ۱۹-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۵

محاسبه انجام نشد لطفا راهنمایی بفرمایید

--------------------------------
کیت ست: با سلام، دوست عزیز مرورگر شما قدیمی می باشد. درصورتی که سایت برای شما بدرستی کار نمی‌کند باید از نسخه بروزرسانی شده مرورگر فایرفاکس و کروم استفاده کنید.

ارام رنجب در تاریخ ۱۹-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۳

خسته نباشید , تفاوت محاسبه خسارت ماهانه با سالانه در چیست؟
چرا در محاسبه ماهانه مبلغ خسارت تاخیر بیشتر حالتیه که محاسبه به صورت سالانه انجام میشه ؟
مثلا برای 100میلیون تومن رو از 1395/5 به صورت ماهانه حدود 70 میلیون تاخیر محاسبه میکنه ولی همین رو در سالانه حدود 40 میلیون تومان
ممنون

--------------------------------
کیت ست: با سلام، برای محاسبه اموری مانند مهریه به نرخ روز از سالانه و برای محاسبه خسارت تاخیر چک و .. از ماهانه استفاده می شود. دلیل اختلاف این است که در سالانه از میانگین شاخص در کل سال استفاده می شود ولی در ماهانه از عدد شاخص همان ماه. در طول سال ممکن است در بعضی ماه ها عدد شاخص با توجه به تورم افزایش نداشته باشد به همین دلیل میانگین شاخص سالانه نسبت به یک ماه خاص ممکن کمتر شود.

میترا در تاریخ ۱۹-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۴

سلام - شاخص سال 1397 که هنوز از طرف بانک مرکزی اعلام نشده است !!!!! شما این شاخص را از کجا استخراج کردید ؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، شاخص تمام ماه های سال 97 از طرف بانک مرکزی طی نامه ای به دادگستری اعلام شده است. ما هم از این طریق شاخص ها را بروز رسانی کردیم.

فرحناز يوسفى در تاریخ ۱۸-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۷

باسلام وممنون ازراهنماييتون بنده چك ٤ميليون تاريخ بهمن ٩٥وقت سررسيدچك بوده وهردفعه به بهونه هاى مختلف ازدين خودفراركرده تااينكه آذر٩٧چكهابرگشت زدم ودرخواست تاييدتاخيرخسارت كردم ميخاسم ببينم بااين اوصاف چقدرشده تاالان؟ممنون

--------------------------------
کیت ست: با سلام، براساس آخرین شاخص، 68,196,721 ریال یعنی 6 میلیون و 800 هزار تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد.

موسی نظری در تاریخ ۱۷-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

باسلام بنده مبلغ هشتاد میلیون طبق قرارداد که دردادسرا کیفری دادستان کیفرخواست صادر کرده طرف را به دلیل کلاهبرداری محکوم کردم ازمرداد97 اگه دادگاه هم تاییدکنه چقدرمیگیرم ایا دادخواست حقوقی هم میخاد یا قاضی میتونه حکم تاخیرتادیه هم بده ممنون میشم راهنمایی کنیید

--------------------------------
کیت ست: با سلام، براساس آخرین شاخص، 1,057,100,149 ریال یعنی 100 میلیون تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد. در مورد سوال دوم برای محاسبه خسارت تاخیر تادیه نیاز به دادخواست حقوقی هست.

علی 2025 در تاریخ ۱۶-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۶

سلام خسته نباشید برای سال 98 چگونه محاسبه خواهد شد ؟ یعنی فردی که به من باید پول رو بده حکمش اومده و 20 روز به حکم نه بلکه احصار زده که تا حالا 2 بار رد شده از تیر ماه 96 که سر رسید بوده . حالا سوال من از خدمت شما اینه که احتمالا حکم رد احصار ایشون که رد شد برای سال 98 و این 3 ماه یا 4 ماه 98 چطور محاسبه میشه ؟ آیا از زیر این 3 ماه یا 4 ماه در میره؟(با توجه به اینکه اعلام نشده)یا سال 97 رو برای ماه های جدید سال محاسبه میکنن ؟در صورتی که پول رو داد و بعد شاخص تورم 98 اعلام شد باز میشه شکایت کرد و این چند ماه رو گرفت ؟ ممنونم از پاسخ گویی

--------------------------------
کیت ست: با سلام، شرایط برای این چندماه کمی پیچیده می شود. اگر رای صادر شود و در متن رای مشخص شود این چند ماه بعد از اعلام شاخص بانک مرکزی محاسبه شود، می توانید در آینده دوباره اقدام کنید. در غیر اینصورت خیر بعد از ختم پرونده و پرداخت بدهی با خسارت، دادخواست دوباره نتیجه ای نخواهد داشت.

محمد در تاریخ ۱۵-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۰

با سلام
من یه چک دارم برگ خورده مبلغ بیست میلیون
اقساطش خیلی زیاده ۱۰ میلیون پیش ماهی دو میلیون الان ندارم ماهی دو میلیون اعتراض کردم فیش حقوقی با استشادیه فرستادم که ندارم
الان دوباره جواب اومده که اعتراض مورد قبول نیست رای قطعی
یک باز میشه اعتراض کرد
دو من به قاضی مشکوک هستم چون تماما برنامه ریزی شده رفته اون دادگاه صاحب چک کرجه من شهرستانم دادگاه تهران
میشه قاضی رو عوض کرد ؟


--------------------------------
کیت ست: با سلام، خیر امکان اعتراض به رای قطعی و همچنین تعویض قاضی وجود ندارد. فکر میکنم بستانکار براساس محل زندگی خود به تهران مراجعه کرده که قانونی می باشد.

سیف اله در تاریخ ۱۵-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۵

سلام
زمینی را به تعاونی مسکن فروختم خیر از چک قیمت که ۲ سال است پرداخت نشده.چکی هم به عنوان ضمانت اجرای تعهد گرفتم.
آیا به چک ضمانت هم تاخیر تادیه تعلق می گیره

--------------------------------
کیت ست: با سلام، خیر خسارت به اصل بدهی شما تعلق می گیرد.

سیف اله در تاریخ ۱۵-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۴

سلام
با درخواست تامین خواسته اینجانب مبلغ چک از حساب تعاونی به حساب دادگستری واریز شده. آیا به این مدت هم تاخیر تادیه تعلق می گیره؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، بله تعلق می گیرد.

Kh در تاریخ ۱۵-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۶

فردی مبلغ پونصد میلیون تومن رو از ما کلاهبرداری کرده . مبلغ رو ما دی ماه سال ۹۶ به شرط سود ماهانه 10% بهش دادیم و خب اون فرد کلاهبردار بوده و مال رو خورده و برده و حتی یه قرون هم به ما سود پرداخت نکرده.و به بهونه های مختلف پول رو نمیداد و همش امروز فردا میکرد تا اینکه ما فروردین ۹۸ شکایت رو شروع کردیم . و الان در مرحله تحقیقات و بازپرسی هست . و شکایت هم شکایت کیفری با عنوان جعل و کلاهبرداری هست . با فرض اینکه ما بتونیم تا سال ۹۹ پولمون رو از این کلاهبردار بگیریم آیا ضرر و زیان و خسارت هم بهش میخوره؟ ضرر و زیان در کلاهبرداری براساس همین محاسبه تاخیر تادیه هست؟اگر بهش تاخیر تاویه بخوره از چه سالی محاسبه میشه؟ 96 یا 98?

--------------------------------
کیت ست: بله خسارت تعلق می گیرد و در مورد محاسبه اگر در قرارداد خسارت تاخیر مشخص نشده باشد (مانند به ازای هر روز دیر کرد 1000 تومان به بدهی اضافه می شود) براساس همین محاسبه خسارت تاخیر تادیه انجام می شود. مبنا محاسبه خسارت تاخیر تادیه تاریخ سررسید بدهی می باشد. مانند تاریخ چک و اگر قرارداد باشد تاریخی که در قرارداد مشخص شده باشد.

مهدی در تاریخ ۱۴-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳

با سلام وتشکر فراوان از زحماتتون بابت پاسخگویی
من از سال ۹۳ برج ۱ مبلغ ۱۵۰ ملیون تومان از شهرذاری میخوام والان درگیر دادگاه هش هستم میخواستم بدونم درصورت برنده شدن بنده چه مبلغی به عنوان تاخیرات به من تعلق میگیره
البته از سیستم استفاده کردم اما جوابی نداد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید صداقت

--------------------------------
کیت ست: با سلام، طلب شما همراه با خسارت تاخیر 348 میلیون تومان تا شروع سال ۹۸ می باشد. اگر سایت برای شما به درستی کار نمی کند به دلیل قدیمی بودن مرورگر شماست. برای استفاده کامل از امکانات سایت از نسخه های بروز مرورگرهای فایرفاکس و کروم استفاده کنید.

حسین در تاریخ ۱۴-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۷

با سلام
بعد رد اعسار در دادگاه تجدید نظر حال وقت بیست روزه ضامنی روز شنبه تموم میشه حالا من روز شنبه باید چیکار کنم در ضمن محکوم فراری هست و من به ضامنین که کارمند هستن دسترسی دارم ممنون از راهنماییتون

--------------------------------
کیت ست: با سلام، در این صورت شما می توانید تقاضا توقیف اموال ضامنین را دهید.

ناصر نوروزی در تاریخ ۱۲-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۲

باسلام و خسته نباشيد من يه مغازه دار هستم و تعدادي چك برگشتي وسفته تو مغازه دارم اگر در مورد محاسبه سالانه و ماهانه توضيح بديد ممنون ميشم.محاسبه سالانه و ماهانه كجا و چگونه استفاده ميشود .با سپاس

--------------------------------
با سلام، سالانه برای اموری مانند محاسبه مهریه به نرخ روز و برای محاسبه خسارت تاخیر تادیه (چک و ...) از شاخص ماهانه استفاده می شود. چون در محاسبه سالانه از میانگین شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در کل سال استفاده می شود نسبت به ماهانه که شاخص ماه پرداخت و سررسید مبنا محاسبه است اختلاف وجود دارد.

حسین در تاریخ ۱۲-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۰

با سلام
سایت خیلی خوبیه ممنون از مدیرش

احمد کرامتی در تاریخ ۱۱-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۹

سلام:شاخهای بانک مرکزی فقط تا آبان 97 اعلام شده.ملاک عمل برای اجرای احکام هم شاخصهای بانک مرکزیه .اعداد و ارقام هم که ازطریق افرادمختلف اعلام شده هم خیلی کمتر از تورم واقعیه وهم اینکه قابل استناد برای مراجع قانونی نیستن.به نظرتون از آبان 97 به بعد چطور باید محاسبه بشه با توجه به اینکه رقم مطالباتم بالاست.تشکر

--------------------------------
کیت ست: با سلام، تا پایان سال 97 شاخص ها توسط بانک مرکزی به دادگستری اعلام شده فقط در سایت قرار نگرفته و قانونی و قابل استناد می باشد. در مورد ماه های فروردین و اردیبهشت راه حلی وجود ندارد و امیدواریم زودتر اعلام شود.

مهدی در تاریخ ۱۱-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴

سلام من پیمانکار هستم و از یک ارگان دولتی طلب دارم که بیش از یک سال هست که نتونستم چیزی بگیرم میخام علاوه اصل پولم خسارت تاخیر تادیه هم مطالعه کنم چطوری شروع کنم

--------------------------------
کیت ست: با سلام، برای طلب بدهی با خسارت تاخیر برای شروع باید جهت طرح دعوی به دادگاه مراجعه کنید.

مجید در تاریخ ۱۱-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

سلام، بنده سی میلیون چک درتاریخ97/3/30داشتم واسه 30ام خرداد 98چقدر خسارت تأخیر وتأدیه میخورع

--------------------------------
کیت ست: با سلام، براساس آخرین شاخص، 43,262,643 ریال یعنی 4 میلیون و 300 هزار تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد. همچنین شما می توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد و نتیجه را مشاهده کنید.

رامین در تاریخ ۱۰-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰

با سلام من سال 96 ده میلیون دادم کسی الان که سال 98 هست حکم دادن بگیرم بعد یه اشکالی که هست نمیدونم فرق بین سالانه و ماهیانه چیست چجوری محاسبه میشه چون از سال 96 تا 98 با ماهیانه محاسبه میکنم بیشتر سالانه در میاد میشه راهنماییم کنید

--------------------------------
با سلام، سالانه برای اموری مانند محاسبه مهریه به نرخ روز و برای محاسبه خسارت تاخیر تادیه از شاخص ماهانه استفاده می شود. چون در محاسبه سالانه از میانگین شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در کل سال استفاده می شود نسبت به ماهانه که شاخص ماه پرداخت و سررسید مبنا محاسبه است اختلاف وجود دارد.

احمدی در تاریخ ۰۹-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۳

سلام وقت بخیر؛ من درسال 90-91برج 2 (اردیبهشت ماه) قراردادی را با یک شرکت دولتی منعقد کردم بعنوان پیمانکار که متاسفانه اخرین صورتحساب بنده را به مبلغ حدودا 70000000میلیون تومان ( هفتاد میلیون) پرداخت نکرده اند و در قرارداد نیز اشاره ای به تاخیر یا تادیه نشده است و علیرغم مکاتبات مکرر تاکنون موفق به وصول طلبم نکرده ام و از طرفی بابت بدعهدی کارفرما در پرداخت مطالباتم مبالغ هنگفتی به کارگران و تامین اجتماعی و امور مالیاتی بدهکار شدم . لطفا درصورت امکان میشه برای دریافت ضرر و زیان یا همون تاخیر تادیه راهنماییم کنید و اینکه ایا اصلا به قراردادهای پیمانکاری تاخیرتادیه و ضرر زیان تعلق میگیرد و در صورت تعلق گرفتن مبلغ ان چقدر میشود و نکته مهمتر اینکه قاعدتا چه مدت زمان میبرد تا پرونده قطعی شود. ممنونم از سایت خوبتون . خدا قوت و خسته نباشید

--------------------------------
کیت ست: با سلام، بله خسارت تاخیر تعلق میگیرد و اگر منظور شما برج 2 سال 91 باشد خسارت شما 265 میلیون تا شروع سال 98 می باشد. در مورد زمان رسیدگی به پرونده چون عوامل مختلفی تاثیر دارد نمیتوانیم زمانی اعلام کنیم.

غنی محمد در تاریخ ۰۸-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۱

باسلام و خسته نباشید با توجه به اینکه تورم زیادی در کشور هست در مورد تاخیر و خسارت ماه های فروردین و اردیبهشت نودوهشت چه تصمیمی میگررند . یا بایستی صبر کرد تا اعلام شود

--------------------------------
کیت ست: با سلام، قطعا باید اعلام شود ولی تاریخ اعلام شاخص جدید هنوز معلوم نیست.

نصیری در تاریخ ۰۸-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۴

سلام وقت بخیر ؛ من از اسفند ۹۵ مبلغ ۹میلیون و ۱۰۰ هزار تومان طلب دارم و از همون موقع شکایت کردم و الان به اجرا احکام رسیده میخواستم با تمامی خسارات تا الان چقدر میشه ؟ سپاسگزارم

--------------------------------
کیت ست: با سلام، براساس آخرین شاخص، 151,924,457 ریال یعنی 15 میلیون تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد. همچنین شما می توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد و نتیجه را مشاهده کنید.

لیلا در تاریخ ۰۷-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶

سلام تاخیر تادیه و تامین خواسته چکی به مبلغ 20 میلیون تومان که مهر ماه 97 برگشت زدم تا امروز چقدر میشه؟ ممنون

--------------------------------
کیت ست: با سلام، براساس آخرین شاخص، 238,274,933 ریال یعنی 23 میلیون و 800 هزار تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد. همچنین شما می توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد و نتیجه را مشاهده کنید.

فرهاد در تاریخ ۰۷-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۸

سلام ممنون از برنامه خوب و جانع
بنده 11 فقره چک به مبلغ 2,278,000,000
ماه به ماه از ماه 96.05.25الی 25/03/98
حقوقی هم شکایت کردم
میتونم خواهیش کنم طبق دادخواست اصل مطالبه به همراه تاخیر تادیه و ضرر زیان و هزینه دادرسی چقد میشه ممنون و سپاسگذارم

--------------------------------
کیت ست: با سلام، شما مبلغ هر چک اعلام را نکردید تا خسارت قابل محاسبه باشد. خود شما هم می توانید مشخصات چک هایی که دارید را در نرم افزار وارد کنید تا خسارت هر چک محاسبه شود. در مورد هزینه دادرسی هم میتوانید به صفحه محاسبه آنلاین هزینه دادرسی مراجعه کنید.

فرناز در تاریخ ۰۷-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۲

با سلام. شاخص های بهای کالا و خدمات مصرفی در سایت شما بروز هست؟ اگر شاخص جدید اعلام بشه شما هم در سایت منتشر میکنید یا زمان میبره برای بروز رسانی؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، اگر اعلام شود ما سعی می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن نرم افزار را بروزرسانی کنیم.

حجت در تاریخ ۰۷-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۲

با سلام.وقت بخیر.مبلغ ۲۳ میلیون تومان بابت اجرت کار از کارفرما در سال ۹۴ چک داشتم بعد از کلی دوندگی در سال ۹۷ حکم گرفتم و محکوم شد به پرداخت.یکبار اعسار زد و دادگاه اعسارش رو رد کرد و دوباره در دادگاه تجدید نظر اعسار زد و اینبار دادگاه اعسارش رو قبول کرد و رای به این داد که یک چهارم از ۲۳ میلیون رو بده و مابقی ماهی یک میلیون تومان.در ضمن هزینه دارسی و خسارت تاخیر تادیه در رای نیامده.میخواستم بدونم چطور میشه به رای دادگاه تجدید نظر اعتراض کرد و خسارت تاخیر تادیه که که در رای نیامده چقدر میشه و ب ای گرفتنش چکاری باید انجام بدم.ممنونم از اینکه وقت میزارید.

--------------------------------
کیت ست: با سلام، شما ما سررسید چک اعلام نکردید تا خسارت تاخیر قابل محاسبه باشد. در مورد اعتراض به رای دادگاه تجدید نظر برای درخواست اعاده دادرسی شرایط مختلفی وجود دارید که اگر خواسته شما یعنی بدهی همراه با خسارت تاخیر و هزینه دادرسی باشد ولی در رای نیامده باشد یکی از شرایط می باشد و می توانید نسبت به آن اقدام کنید.

بهنام هوشیاری در تاریخ ۰۶-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۵

باسلام،طبق قرار 30 میلیون به شخصی دادم که با آن کار کند و بعد از 3 ماه در تاریخ 96/6/26 34 میلیون به من برگرداند ولی پول رو نداده ، چقدر خسارت تاخیر تا الان میتونم ازش بگیرم ؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، براساس آخرین شاخص، 491,111,111 ریال یعنی 49 میلیون تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد.

مهران در تاریخ ۰۶-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲

سلام سوال اول اینکه با توجه به اینکه بانک مرکزی تا آبان ماه شاخص تورم را بصورت رسمی و از سایت خودش اعلام کرده و شما می‌فرمائید شاخص تورم از آبان تا اسفند ماه 97 بصورت نامه به دادگستری و اجرای احکام اعلام کرده چرا بصورت رسمی و از سایت خودش اعلام نمیکنه؟ سوال دوم اینکه با توجه به این موضوع به کدوم قسمت از دادگستری مراجعه و بپرسیم که به شما شاخص تورم ابلاغ شده یا نه ؟ و سوال بعدی اینکه با توجه به ابلاغ قانون جدید چک چرا همچنان روند رسیدگی به چک که بسیار از پرونده های دیگر سهل تراست اینقدر طول میکشد تازه وقتی به حکم قطعی میرسد بدهکار با هر ترفندی و هر تبصره‌ای و از هر شکاف قانونی استفاده و حق طلبکار را پرداخت نمیکند یا جوری پرداخت میکند که دیگر فایده ای ندارد سوال آخر ابنکه آیا چکهای برگشت خورده چند ماه قبل از ابلاغ قانون جدید چک در آذر ماه 97 شامل قانون جدید میشوند؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، در مورد سوال اول جون تصمیم گرفته شده نرخ تورم و شاخص توسط مرکز آمار منتشر شود در سایت بانک مرکزی قرار نگرفته است. از طرفی بانک مرکزی اوایل هر سال طبق فانون نرخ شاخص را باید به قوه قضاییه اعلام کند. در مورد سوال دوم باید به اجرای احکام مراجعه کنید. در مورد سوال سوم واقعا ما در جایگاهی نیستم که دلایل اجرا یا عدم اجرا قانون جدید توضیح بدیم. و سوال آخر خیر شامل قانون جدید نمی شود

نصیری در تاریخ ۰۵-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۲

سلام از شخصی مبلغ ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان طلبکار هستم میخواستم بدونم تاخیر و تادیه از دی ماه ۹۷ تا به امروز چقدر هستش ؟ با سپاس از جواب دهی دقیق تون

--------------------------------
کیت ست: با سلام، براساس آخرین شاخص، 992,523,134 ریال یعنی 9 میلیون و 900 هزار تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد.

یدالله در تاریخ ۰۵-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۸

سلام .من مبلغ ۲۰ملیون تومان از شخصی چک دارم بعد یکسال و نیم دوندگی حکم جلب طرف رو گرفتم و رفت زندان.حالا جند ماهه با سند اومده بیرون و هی مرخصی میگیره و هر وقت من میرم دادگاه پیش قاضی میگم که چرا طرف بیرونه و پول منو نمیده طرف ۳ملیون میریزه به حساب دادگاه تا بدن به من.خواستم بدونم چطوری میشه همه پولمو یکجا بگیرم ؟اگه من بخاستم خورد خورد پولمو بگیرم قسط بندیش میکردم الان طرف داره خورد خورد به من پول میده.قاضی میتونه با این شرایط مرخصیشو تمدید کنه؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، تا زمانی که همین طور پرداخت میکند می تواند مرخصی بگیرد.

حسین در تاریخ ۰۴-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰

با سلام
بعد رد تقاضای اعسار در دادگاه تجدید نظر چون محکوم با ضمانت از زندان آزاد شده و دو تا کارمند ضامن شدند و مبلغی معادل نود میلیون بدهکار میباشد میتونم حالا توقیف اموال ضامنین رو در صورت تحویل ندادن محکوم رو بگیرم ممنون

--------------------------------
کیت ست: با سلام، بله در صورد تحویل ندادن محکوم می توانید تقاضا توقیف اموال ضامنین را دهید.

مهران در تاریخ ۰۳-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴

سلام و ممنون از سایت خوب شما و باز هم ممنون بخاطر پاسخگویی و احساس مسئولیت شما عزیزان سوال اولم اینکه چشم انداز شما از شاخص تورم در سال 98 چطوره آیا تا انتهای امسال همچنان با روند رو به رشد تورم و شاخص تورم روبرو هستیم؟ آیا ممکنه شاخص مثلا آذر 98 از شاخص خرداد 98 کمتر باشد؟ و سوال دوم اینکه زمانی که بدهکار تقاضای اعسار میدهد و قاضی قبول نکند و بدهکار پرداخت نکند چه راهکارهایی برای گرفتن حق وجود دارد؟ آیا فقط راه حل حکم جلب و بازداشت هست یا راه دیگری وجود دارد؟ آیا میتوان از قاضی حکم گرفت که تمام حسابهای بانکی بدهکار را در تمام بانک ها توقیف کرد؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، در مورد شاخص امیدوارم شرایط طوری شود که به سود مردم باشد و احتمال کمتر بودن شاخص بسیار دور از انتظار می باشد. اگر قاضی اعسار را قبول نکند و بدهکار پرداخت نکند دادگاه می تواند تمام مواردی که اشاره کردید را انجام دهد.

حسین در تاریخ ۰۳-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۸

با سلام
رفتم اجرای احکام میگم شاخص اسفند اعلام شده کارمندش بهم میگه اونا از رو یه برنامه اینترنتی این ادعا رو میکنن و بانک مرکزی شاخص رو اعلام نکرده اگه اعلام کنه سیستم ما هم بروز رسانی میشه کیت ست لطفا راهنمایی کن ممنون

--------------------------------
کیت ست: با سلام، دوست عزیز از مرکز استان خودتون پیگر حل این موضوع باشید. واقعا راه حل دیگه ای به ذهنم نمیرسه و امیدوارم این مشکل شما حل شود.

حسین در تاریخ ۰۳-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۹

با سلام مبلغ دین سه میلیون تومان بوده در بیست و سوم مهر نودو هفت شکایت کرده هیچ نشانی از شاکی نداشتیم وارد سامانه ثنا شدیم دیدیم محکومیم به تادیه حالا چقد باید پرداخت کنیم

--------------------------------
کیت ست: با سلام، براساس آخرین شاخص، 35,741,240 ریال یعنی 3 میلیون و 500 هزار تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد.

حسین در تاریخ ۰۲-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۰

سلام من محکوم علیه متواری را دستگیر کدم وایشان تقاضای اعسار داده وهم اکنون در زندان هست ایا اگر طلبکار دیگری پیدا شود اعسار او رد میشود؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، خیر، این موضوع هیچ ارتباطی به اعسار ندارد.

سعید رضایی در تاریخ ۰۲-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۵

سلام
کل مبلغ تآخیر تآدیه چکی به مبلغ 80 هزارتومان به تاریخ 5/5/1365 تا خرداد 1398 یا اسفند1397 چقدر میشه؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، براساس آخرین شاخص، 353,600,000 ریال یعنی 35 میلیون تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد.

حسین در تاریخ ۰۲-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۴۰

سلام برای اقساط محکوم علیه معسر تاخیر تادیه تعلق میگیرد؟ایا بابت ان باید دادخواست به دادگاه بدهم؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، به اقساط تاخیر تادیه تعلق نمی‌گیرد چون مدیون از پرداخت دین امتناع نکرده است.

داود در تاریخ ۰۲-۰۳-۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۱۹

با سلام
ببخشید خسارت تاخیر تادیه فروردین و اردیبهشت 98 رو بانک مرکزی چه تاریخی اعلام میکنه؟؟بعد اگه خسارت تاخیر و تادیه تاریخ جدید از طرف بانک مرکزی اعلام نشه همون تااسفند 97 رو باید بگیرم؟؟؟اینجوری که حق مردم ضایع میشه ؟؟؟راه حلی وجود نداره بتونم به حقم برسم ؟؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، هنوز تاریخ اعلام شاخص جدید مشخص نشده است. محاسبه خسارت با شاخص اسفند انجام می شود و متاسفانه فعلا راه حلی برای این مشکل وجود ندارد.

نرگس در تاریخ ۳۱-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۲

سلام خسارت تاخیر تادیه که از سال 95 برج 10 تا الان به دین 32 میلیون چقدر میشود؟؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، براساس آخرین شاخص، 551,960,976 ریال یعنی 55 میلیون تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد.

امیر در تاریخ ۳۰-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۳

با سلام،
من خودرویی را در اسفند 1388 به شخصی فروختم که بعداز تحویل 10 میلیون از مبلغ ماشین باقی ماند که تا شهریور سال 97 به حکم دادگاه داد :
1) با توجه به اینکه در خواسته خسارات قانونی از وی مطالبه نشده بود قاضی سال 90 فقط به اصل بدهی رای داد که الان میتونم خسارت تاخیر تادیه را هم مطالبه کنم؟
2) اصل بدهی با توجه به آنکه اصل بدهی کمتر از 20 میلیون تومن است در صلاحیت شورای حل اختلاف است ولی با توجه به خسارت تاخیر تادیه مبلغ نهایی محکومیت بیشتر از 20 تومن میشود ، آیا با این حساب میشود از حل اختلاف اقدام کردیا باید مجدد از طریق دادگاه دادخواست بدم ؟
3) در محاسبه تاخیر تادیه دو روش ماهیانه و سالیانه وجود دارد در کجا روش ماهیانه ملاک محاسبه قرار میگیرد در کجا روش سالیانه در واقع شرایط تعلق هر روش به موضوع مربوطه کدام است ؟
با سپاس

--------------------------------
کیت ست: با سلام، 1- بله میتوانید دادخواست ارائه کنید.2- بله ولی بهتر است در همان شعبه ای که قبلا تعیین تکلیف شده مراجعه کنید. 3- سالانه برای برای اموری مانند محاسبه مهریه به نرخ روز و.... و برای موارد مانند خسارت تاخیر تادیه ماهانه محاسبه می شود.

امیر علی در تاریخ ۲۹-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴

سلام من سال
96/3/15

ماشین 405 مدل 89 فروختم

14 میلیون 700هزار خرید چک 20 روزه داد ولی پاس نشد بعد طی یکسال پول خرد خرد بهم داد که خودش ضرر بزرگی بهم زد قرار با پول یکجا ماشین بخرم ولی تا یکسال با پول 300 یا 500 هزار تا 10 میلیون پرداخت کرد که اخر های سال 96 دیگه 4 میلیون 700 پول نداد تا الان من طبق محاسبه شما حساب کردم نرخ روز فقط 2 میلیون 500 نرخ روز بهم میدن همه چیز چند برابر شده اون 405 که 14میلیون 700 بود الان 38 میلیون برای فروش تو بنگاه گذاشته ایا محاسبه من اشتباه هست؟ فقط 2500 بهم نرخ روز میدن

--------------------------------
کیت ست: با سلام، تکلیف ۴ میلیون و خسارت شما که مشخصه ، حتما با خسارت دریافت خواهید کرد. اما در مورد افزایش قیمت ماشین دادگاه رای برای افزایش قیمت ماشین نخواهد داد و فقط برای مبلغ باقیمانده از تعهد حکم صادر خواهد کرد.

حامد در تاریخ ۲۸-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹

سلام.بنده یک واند ساختمان با پروانه خریدم.بعدا مشخص شد که پروانه ناقص میباشد و هزینه نظام مهندسی آن که مبلغ 5 ملیون تومان میشدپرداخت نشده بود.بنده شکایت دادم و حاکم شدم.حال آیا به مبلغ فوق خسارت تادیه اضافه میشود یا نه.چون ایشون گفته است که چون من پس از خرید خانه مبلغی به نظام مهندسی پرداخت نکرده ام که شامل تاخیر تادیه شود

--------------------------------
کیت ست: با سلام، متوجه نشدم 5 میلبون شما پرداخت کردید یا نه ؟ بابت چه موضوع طرح دعوی کردید ؟ اگر پول پرداخت کردید و بابت همین موضوع دادگاه حکم داده که قطعا شامل خسارت خواهد بود.

mahsa در تاریخ ۲۸-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵

باسلام خسارت تاخیر وتادیه چک به مبلغ 60 میلیون تومان بتاریخ آذر ماه 94 تا الان چقدر میشه ؟ ممنون

--------------------------------
کیت ست: با سلام، براساس آخرین شاخص، 1,135,760,171 ریال یعنی 135 میلیون تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد.

حسین در تاریخ ۲۸-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷

با سلام
امروز به دادگاه رفتم به کارمند اجرای احکام گفتم که شاخص اسفند آمده گفت که به ما باید با اتوماسیون اداری ابلاغ بشه بخدا کلافه شدم نمیدونم چیکار کنم تو یکی از شهرستانها همدانیم گفتم خودم برم از همدان نامه بگیرم گفتش نمیشه اگه امکانش هست راهنماییم کنید ممنون

--------------------------------
کیت ست: با سلام، پیشنهاد میکنم خودتون مرکز استان برید و پیگیر این موضوع باشید. حتما حل خواهد شد.

majid در تاریخ ۲۸-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۴

با سلام من از شهریور 94 مبلغ 140 میلیون تومان از یه شرکت طلب دارم ویک تعهدنامه بهمون دادن وقرار شده یک سال بعد پرداخت بشه ولی تا الان پرداخت نکردن ودر متن تعهدنامه نوشته شده تا زمان بازپرداخت تعهدنامه با سود روز شمار 30 درصد محاسبه وطلبمون بحساب واریز خواهد شد میخام بدونم ایا خسارت تاخیرتادیه هم شامل حال این تعهدات می شود؟ وچه مبلغ خواهد شد ممنون

--------------------------------
کیت ست: با سلام، در قرارداد یا تعهد نامه هایی که خسارت تاخیر در متن قرارداد عنوان شده باشد دادگاه نیز به همان استناد خواهد کرد و خسارت تاخیر شما همان 30 درصد که فرمودید خواهد بود. همچنین این مبلغ نباید از نظر دادگاه بالاتر از شاخص بانک مرکزی و به شکل سود و ربا باشد.

مالك راشدي در تاریخ ۲۷-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۱

سلام
از يكي از شركا مبلغ٧٠مليون تومان چك داشتم كه واسه تاريخ٨ارديبهشت سال٩٦بود سر تاريخ برگشت كردم و شكايت كردم الان دو سال و ١٨روز گذشته خواستم ببينم هزينه دادرسي و خسارت و تاخير تاديه به همراه اصل پولم بايد جمعا چقدر ميشه كه پرداخت كنه
با تشكر بابت محاسبه

--------------------------------
کیت ست: با سلام، براساس آخرین شاخص، 1,155,555,556 ریال یعنی 115 میلیون تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد. هزینه دادرسی هم حدود 3 تا 4 میلیون می باشد.برای محاسبه هزینه دادرسی می توانید از صفحه محاسبه آنلاین هزینه دادرسی استفاده کنید.

مجتبی در تاریخ ۲۷-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۶

سلام
من یه واحد مسکن مهر ثبت نام کردم سال ۹۲ باید تحویلش میداد، به همه تحویل داد جز من. حالا حکم رو گرفتم به تحویل خانه. خواستم بدونم به من خسارت تاخیر تادیه تعلق میگیره؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، در صورتیکه در قرارداد شما خسارت عدم انجام تعهد قید شده باشد به شما تعلق می‌گیرد.

mohsen در تاریخ ۲۶-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۳

باسلام من از سال 93 مبلغ 10500000تومان طلب داشتم از کارفرما امروز محکومش کردم ومبلغ چهار میلیون برای دادگاه وکارشناسی خرج کردم ایا دادگاه پول که خرج کردم به من برمیگردونه و مبلغ پول من به روز چقدر میشه ممنون.

--------------------------------
کیت ست: با سلام، بله در صورتی که دادگاه رای به محکومیت طرف مقابل داده باشد هزینه دادرسی و کارشناسی هم علاوه بر بدهی و خسارت بدهی می‌توایند دریافت کنید. ماه سررسید بدهی اعلام نکردید تا محاسبه خسارت دقیق تر باشد. شما خودتون هم می‌توانید اطلاعات را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

حسین در تاریخ ۲۶-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۷

با سلام
امروز برای محاسبه تاخیر و تادیه به دادگاه مراجعه کردم اما کارمند اجرای احکام میگه شاخص تا آبانماه ۹۷ اعلام شده میشه لطفا منو راهنمایی بکنید

--------------------------------
کیت ست: با سلام، نامه به سراسر کشور ارسال شده و عجیبه که هنوز به دستشون نرسیده، بهشون بفرمایید که از شهرهای دیگه خبر دارید شاخص تا اسفند اعلام شده و از دادگستری کل استان مورد نظر استعلام بگیرند.

reza mbm در تاریخ ۲۶-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۳

سلام
ممنون از محاسبه دقیقتون ،
این مبلغ که محاسبه شد با اصل پولم میشه یا فقط جریمه هست (کیت ست: با سلام، براساس آخرین شاخص، 660,934,579 ریال یعنی 66 میلیون تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد.)

--------------------------------
کیت ست: با سلام، بله اصل پول شما با خسارت می باشد.

reza mbm در تاریخ ۲۶-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۲

سلام
بنده ،طبق توصیه شما از طریق نرم افزار محاسبه کردم ،میخواستم شما هم برام محاسبه کنید ممنون میشم.
بنده مبلغ 36/000/000 میلیون تومان از تاریخ اردیبهشت 95 از کسی طلب دارم دادگاه محکومش کرده در سال 98 حکم قطعی داده و برای اجرای احکام رفته ،مبلغ تمام شده چقدر میشه؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، براساس آخرین شاخص، 660,934,579 ریال یعنی 66 میلیون تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد.

آرش محمدی در تاریخ ۲۴-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰

سلام میخواستم بدونم فرق محاسبه ماهانه و سالانه چیه؟ من از شهریور ۹۳ مبلغ ۱۸۸۰۰۰۰۰ تومان طلب دارم (چک)هستش ،دادگاه حدود ۳ ماه قبل ۳۴ ملیون با تاخیر و تادیه و هزینه کارشناس ونیم عشر اعلام کرد میخواستم بدونم تا الان چقدر شده ؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، در اجرای احکام خسارت تاخیر به صورت ماهانه محاسبه می شود و سالانه در مواردی مانند محاسبه مهریه به نرخ روز و... کاربرد دارد. براساس آخرین شاخص، 408,334,152 ریال یعنی 40 میلیون تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد که مبلغ کارشناسی به این مبلغ اضافه خواهد شد . نیم عشر جز حق اجرایی دولت می‌باشد. همچنین شما می‌توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

عرفان در تاریخ ۲۴-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۲

سلام فروردین 98 نرخش برای محاسبه کی میاد

--------------------------------
کیت ست: با سلام، ما اطلاعی نداریم و امیدواریم هر چه زودتر اعلام شود.

مونا در تاریخ ۲۳-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۳

سلام.اول اینکه میخام بدونم در یک پروندم قاضی برای من نوشته پولم رو برمبنای شاخص بانک مرکزی بدن..میخام بدونم این سالانه ماهانه داخل ترم افزار شما چه فرقی دارن??چون نرخ زدم فرق کرد
سوال دوم اینکه در پرونده دیگرم قاضی زده پولم رو با تاهیر و تعدیه بدن...این چی میشه???یعنی همون برمبنای شاخص??
سوال سوم هم اینکه وقتی قاضی میگه با سود روزشمار پول رو یدن فرقش با شاخص بانک مرمزی چیه???

--------------------------------
کیت ست: با سلام، در مورد سوال اول و دوم شما منظور قاضی پرداخت بدهی با خسارت تاخیر تادیه براساس شاخص بانک مرکزی می‌باشد که اجرای احکام از روش ماهانه برای محاسبه خسارت استفاده می‌کند. (سالانه کاربرد دیگر مانند محاسبه مهریه و ... دارد). در مورد سوال سوم اگر درست متوجه شده باشم حتما داخل قرارداد یا .... خسارت روزانه تعیین شده که رای به محاسبه براساس همون توافق داده شده است.(به عنوان مثال روزانه 5000 ریال به بدهی اضافه می‌شود)

كيان در تاریخ ۲۳-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۷

سلام مبلغ هشت ميليون طلب دارم ازتاريخ ١٣٩٧/٠٢/١٠تاالان

--------------------------------
کیت ست: با سلام، براساس آخرین شاخص، 120,374,468 ریال یعنی 12 میلیون تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد. همچنین شما می‌توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

بهروز در تاریخ ۲۲-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۹

سلام من مبلغ ۷۰۰۰۰۰۰۰ تومان از تیر ۹۴ طلب دارم پرونده رفته اجرای احکام لطفا محاسبه کنید تا الان چقدر میشه ممنون

--------------------------------
کیت ست: با سلام، براساس آخرین شاخص، 1,366,004,415 ریال یعنی 136 میلیون تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد. همچنین شما می‌توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

جواد پیرجانی در تاریخ ۲۱-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۳

باسلام و خسته نباشید
در صورت امکان تاخیر تادیه مبلغ صد میلیون تومان از اردیبهشت ۹۷ تا امروز یا آخر سال۹۸ باتشکر

--------------------------------
کیت ست: با سلام، براساس آخرین شاخص، 1,504,680,851 ریال یعنی 150 میلیون تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد. همچنین شما می‌توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

عرفان در تاریخ ۲۱-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۸

با سلام
من ٣٥ ميليون از ٩٣/١١/٢٠از كسي طلب دارم و پرونده در اجراي احكام رفته تا ارديبهشت ٩٨ با تاخير چقدر ميشه

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، براساس آخرین شاخص، 717,033,604 ریال یعنی 71 میلیون و 700 هزار تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد. همچنین شما می‌توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

مهدی در تاریخ ۲۱-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۳

سلام 35 ملیون تومان از آذر 97 تا21اردیبهشت 98تاخیر و تادیه چقد میشه

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، براساس آخرین شاخص، 388,449,466 ریال یعنی 38 میلیون و 800 هزار تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد. همچنین شما می‌توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

محمود در تاریخ ۲۱-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۳

سلام.آیا خسارت تاخیر تادیه بر روی حواله (شبه چک)موسسات مالی و اعتباری هم مانند چک بانکی ,قابل دریافت است؟
خسارت تاخیر تادیه از زمان سررسیدچک قابل وصول است یا از زمان طرح دادخواست و شکایت در مراجع؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، بله قابل دریافت می باشد و خسارت از زمان گواهی عدم پرداخت (در مورد چک از تاریخ سررسید) محاسبه می شود.

رضا در تاریخ ۲۱-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۲۷

واقعا افتضاحه
وأي به حال بدهكاران
از نزول بدتره
بالاي ٤٠درصد سالانه حساب ميشه

سلیم در تاریخ ۲۰-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۶

با سلام بانک مرکزی تا چه زمانی نمیخواهد نرخ تورم را اعلام نمایید

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، ما هیچ اطلاعی از این موضوع نداریم و منتظر خبرهای جدید هستیم.

حبیب در تاریخ ۲۰-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۵

سلام وقت بخیر من یه چک 12,000,000تومان دارم که اردیبهشت 97برگشت خوده می خواستم ببینم تاخیرچک چقدر است ممنون از شما

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، براساس آخرین شاخص، 180,561,702 ریال یعنی 18 میلیون تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد. همچنین شما می‌توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

حسین در تاریخ ۱۹-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۲

سلام و خسته نباشید
بعد سال نود و هشت محاسبه نمیشه

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، در حال حاضر خیر ، بعد از اینکه شاخص فروردین اعلام شود قابل محاسبه می ‌باشد.

امیر در تاریخ ۱۸-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۸

با سلام
طرف مقابل در دو مبایعه نامه در قالب یک قرارداد محکوم به پرداخت الباقی ثمن معامله به مبلغ 285 میلیون تومان و خسارت تاخیر از تاریخ 97/5/25 لغایت اجرای حکم و خسارت روزانه یکصدهزار هزار تومان ناشی از عدم انجام تعهد از تاریخ 97/6/20 لغایت اجرای حکم شده که در تاریخ 97/11/30 اعسار محکوم قبول شده و باید نصف محکوم به را نقدی و الباقی را اقساط پرداخت کند که هنوز پرداخت نکرده و حکم جلب صادر شده.خسارات تاخیر در این پرونده تا چه زمانی محاسبه میشود و به چه صورت است؟ آیا اعسار تاثیری در محاسبه دارد؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، خسارت تا زمانی که محکوم شروع به پرداخت بدهی نکرده باشد محاسبه می شود و تا زمانی که پرداخت نکرده خسارت روزانه به دین اضافه خواهد شد. اعسار در محاسبه مبلغ بدهی تاثیر ندارد بلکه باعث پرداخت به صورت اقساط شده است.

امیر در تاریخ ۱۸-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۸

با سلام و تشکر از راهنمایی های صحیح .با توجه به اینکه مقرر شده است شاخص های تورم در کشور منبعد از طریق بانک مرکزی اعلام نگردد و فقط مرکز آمار شاخص های تورم را اعلام خواهد کرد تکلیف تاخیر تادیه در ماه های آتی چگونه خواهد بود؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، ما هم اطلاعی نداریم که چه تغییری تو روند محاسبه اتفاق خواهد افتاد و منتظر خبر جدید در مورد حل این مشکل هستیم.

حسین در تاریخ ۱۸-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷

سلام و خسته نباشید
مبلغ چهل و شش میلیون از اردیبهشت 96 طلب دارم میخواستم بدونم با تاخیر تادیه تا این ماه چقدر میشه چون حکم قطعی شده ممنون از راهنماییتون

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، براساس آخرین شاخص، 759,365,079 ریال یعنی 75 میلیون و 900 هزار تومان خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد. همچنین شما می‌توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

پیمان در تاریخ ۱۸-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۵

مجددا ممنونم از پاسخگویتون و سایت خوبتون
به امید خدا در تمام مراحل زندگیتون پویا و موفق باشید

پیمان در تاریخ ۱۸-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹

مرسی از پاسخگویتون،متاسفانه قسمت آخر جوابتون رو متوجه نشدم،باید دادخواست با تاخیر تادیه ندم؟اصل موضع طلبم از تاریخ ۳/۳/۹۵ به مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰۰۰ تومان است دادگاه با اصل پول و تاخیر تادیه تا اجرای حکم موافقت کرده ولی هنوز قطعی نشده،تا قطعی شدن چند ماهی زمان میبره خواستم ببینم با این تورم و گرانی که متاسفانه باعث شده ارزش پول خیلی پایین بیاد، اگه شاخص و پایین اعلام کنند ما بیشتر از این متضرر میشیم آیا احتمال پایین اعلام شدن شاخص هست؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، دادخواست برای خسارت تاخیر حتما بدید. شاخص در بهترین حالت مساوی یا با اختلاف جزئی نسبت به گذشته منتشر میشه که این اتفاق با توجه به شرایط اقتصادی خیلی بعید به نظر میرسه. البته امیدواریم این تورم برای رفاه زندگی مردم کاهش داده شود.

حسین در تاریخ ۱۸-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۸

در قرارداد خسارت تادیه را 4 درصد قرار داده اند. میخواستم بپرسم مبلغ ریالی آن چگونه محاسبه می شود

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، روزانه 4 درصد از کل قرارداد به بدهی اضافه می شود یا ماهانه ؟ در کل ممکن است شرط ها متفاوت باشد مانند روزانه، هفتگی، ماهانه و.... اگر روزانه باشد 4 درصد از قرارداد ضرب در روزهایی که از تاریخ سررسید گذشته کنید و نتیجه به دست آمده را به مبلغ اصلی قرارد اضافه کنید.

امیر در تاریخ ۱۸-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۵

با سلام و تشکر از راهنمایی های دقیق و با ارزشتون
من اردیبهشت ۹۳ یک زمین خریدم به مبلغ ۷۷ میلیون تومان، که ۵ میلیون نقد دادم و ۷۲ میلیون چک(چک چون برای شخص دیگری بود بهمن ماه ۹۶ پاس شد). بعد از پاس شدن چک کاشف بعمل آمد که کلا فروش ملک کلاهبرداری بوده و ملکی در کار نیست.
حالا بنظر شما برای خسارت بنده قیمت روز ملک، ملاک هست؟ یا خسارت تاخیر میدن؟
و اینکه اگه خسارت تاخیر بدن از همون اردیبهشت سال ۹۳، برای ۷۷ میلیون میدن؟ یا جداگانه برای ۵ میلیون از اردیبهشت ۹۳ و برای ۷۲ میلیون از بهمن ۹۶؟
محبت میفرمایید اگر در هر حالت خسارت رو هم محاسبه بفرمایید؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، بستگی به طرح دعوی شما در دادگاه دارد. در صورتی که حکم دادگاه به سود شما باشد خسارت چک از زمان تاریخ چک یعنی اردیبهشت و بهمن محاسبه می شود. خسارت برای 5 میلیون 114,954,486 ریال یعنی 11 میلیون و برای ۷۲ میلیون 1,122,539,683 ریال یعنی 112 میلیون محاسبه می شود.

پیمان در تاریخ ۱۸-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۳۱

سلام و عرض ادب
خواستم بپرسم اگر شاخص سال نود و هشت نسبت به نود و هفت پایین تر بیاد تاخیر و تادیه چطوری حساب میشه؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، تو سال های اخیر این اتفاق نیافتاده یا عدد مساوی ماه قبل اعلام شده، در کل این اتفاق خیلی خیلی کم بوده واختلاف زیادی هم با عدد شاخص گذشته نداشته. هدف از محاسبه خسارت تاخیر تادیه محاسبه مبلغ بدهی به نرخ روز می باشد که ممکن است در آینده شرایط خیلی ایده آل شود و بعد از محاسبه مبلغ خسارت کمتر شود. در نتیجه شما درخواست با خسارت تاخیر نباید به دادگاه ارایه کنید.

حسین در تاریخ ۱۸-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۵

سلام
حق الوکاله برای محکوم علیه چگونه محاسبه میشود مبلغ 280 میلیون تاریخ سررسید93/3 ومبلغ 10 میلیون هزینه دادرسی لطفا تا امروز طلب منو محاسبه فرمایید درضمن ماه فروردین را حساب نمیکنند چون شاخص اعلام نشده؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، حق الوکاله شرایط مختلفی دارد بهتر است از محاسبه آنلاین حق الوکاله استفاده کنید. براساس آخرین شاخص، 6,330,434,783 ریال یعنی 633 میلیون خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد. شاخص فروردین چون هنوز اعلام نشده قابل محاسبه نمی باشد.

مهدی در تاریخ ۱۷-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

با سلام و عرض ادب
خواستم بدانم که من یک پولی به مبلغ دویست و هفتاد میلیون رهن دادم برای خانه و تاریخ اتمام آن تا 96/06/20 بود و بعد از شکایت در دادگاه جریمه تاخیر آن که در حکم اعلام شد و حکم در تاریخ 97/11/30اعلام شد ولی تا کنون هنوز قطعی نشده حکم ایا ماههای بعد از آن(حکم)هم جریمه آن پرداخت میشود یا نه ؟ و بنظر شما چقدر خسارت تاخیر آن در طول تاریخ اتمام قرار داد تا کنون میشود؟ممنون

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، بله ، اگر در دادخواست شما خسارت تاخیر تا زمان اجرای حکم و در رای دادگاه نیز محاسبه خسارت تا زمان اجرا حکم قید شده باشد. براساس آخرین شاخص 3,364,059,197 ریال یعنی 364 میلیون خسارت و اصل طلب شما می‌باشد. شما نیز می‌توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

حمید در تاریخ ۱۷-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۳

با سلام و احترام. اگه ممکن هست نرم افزارتون رو برای سال ۹۸ بروز رسانی کنید. شاخص مربوط به فروردین ۹۸ چند هست؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، دوست عزیز شاخص فروردین اعلام نشده است.

حسین در تاریخ ۱۶-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶

سلام و احترام
می خواستم بدونم تاخیر تادیه چک از زمان طرح دعوی محاسبه می شود یا از زمان صدور گواهینامه عدم پرداخت ؟
ممنون

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، از زمان تاریخ چک محاسبه می شود. برای طرح دعوی نیاز به گواهی دارید و گواهی پرداخت ممکن است یک سال بعد از تاریخ چک صادر شود. مبنا محاسبه خسارت تاریخ چک می باشد.

مجید در تاریخ ۱۶-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۰

سلام
من شیراز هستم و خیلی عجیبه که ظاهرا اینجا هنوز با شاخص قبلی که برای آبان بود محاسبه میکنن .
امروز اجرای احکام بودم و گفتن چیزی اعلام نشده به ما ...
خیلی تفاوت هست بین محاسبه اینجا و اجرای احکام
شما این شاخص رو شخصا خودتون از اجرای احکام گیلان گرفتید ؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، دوست عزیز نامه به کل کشور ارسال شده است. حتی از چند استان دیگر هم خبر داریم از همین شاخص استفاده می‌کنند. شخصا نامه همراه با شاخص دیدم که با شاخص های قدیمی که در سایت بانک مرکزی هم بود فرقی نمی‌کرد و هر سال حدودا در همین تاریخ به کل کشور ارسال می‌شود.

محمد در تاریخ ۱۶-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰

سلام.وقت بخیر.
متاسفانه من با گوشی نمیتونم محاسبه کنم ممنون میشم محاسبه بفرمایید که مبلغ 10 میلیون تومان از 15 مهر سال 91 تا آخر اسفند سال 97 چقدر میشه؟
ضمنا عدد شاخص در انتهای اسفند دقیقا چنده؟
با تشکر.

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، براساس آخرین شاخص، 335,483,871 ریال یعنی 33 میلیون خسارت پول شما تا اسفند سال 98 می باشد. عدد شاخص اسفند 176/8 می‌باشد. برای نمایش صحیح و محاسبه خسارت از نسخه آپدیت شده مرورگر های کروم و فایرفاکس استفاده کنید.

مهران در تاریخ ۱۶-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۷

با سلام ممنون از سایت خوبتون میخواستم بدونم این شاخص جدید که امسال اعلام شده برای استان گیلان هم صدق میکنه ؟ چون من در خبرها خوندم نرخ تورم استان های مختلف فرق میکنه با توجه به اینکه شما گفتنین این شاخص ها رو از اجرای احکام یکی از استانها گرفتین آیا در مورد گیلان هم درسته؟ و در نهایت اگر فرق میکنه اختلاف چقدر است؟ آخرین شاخص اعلام شده شاخص تورم گیلان چقدره؟ و شاخص که شما استفاده کردین چقدره مقداری منظورم عدد آخرین شاخص اعلام شده؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، دوست عزیز شاخص جدبد برای سراسر کشور صدق میکنه و اتفاقا ما شاخص از استان گیلان تهیه کردیم. آخرین شاخص 176/8 برای اسفند سال 97 می‌باشد.

مرادی در تاریخ ۱۵-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵

سلام.لطف میکنید تفاوت بین محاسبه ماهیانه و سالانه رو بگید؟
ما از سال۹۵ مبلغ ۲۶۰ملیون طلب داریم ولی محاسبه ماهیانه و سالانه خیلی اختلاف داشت

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، سالانه برای اموری مانند محاسبه مهریه به نرخ روز استفاده میشود. ولی برای برای محاسبه خسارت تاخیر تادیه چک و بدهی و... از ماهانه استفاده می شود. در محاسبه سالانه میانگین شاخص کل سال و در ماهانه شاخص ماه برای محاسبه استفاده می شود. دلیل اختلاف همین موضوع است.

فرود در تاریخ ۱۵-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸

سلام. وقت بخیر. با تشکر از سایت خوبتون. میخواستم بدونم آیا اطلاعی دارین که شاخص های جدید تاخیر تادیه تا چه تاریخی به اجراهای احکام اعلام میشه؟؟؟؟ چرا بعضی جاها در کشور اعلام میشه بعضی جاها هم اعلام نمیشه؟؟!!!!!!

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، شاخص جدید به سراسر کشور ارسال شده است.

عليرضا در تاریخ ۱۲-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۶

سلام
من هر قدر تلاش كردم نشد
امكانش هست خسارت تاخير مبلغ صد ميليون تومان سال ١٣٨٦ تا ١٣٩٨ رو بفرماييد؟
ممنون

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، براساس آخرین شاخص، 6,762,285,446 ریال یعنی 670 میلیون خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد. از نسخه آپدیت شده مرورگر های کروم و فایرفاکس برای محاسبه با نرم افزار باید استفاده کنید.

خدابنده لو در تاریخ ۱۱-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۹

بسیار عالی بود

محمد علي در تاریخ ۱۰-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۵

سلام
ممكنه روش محاسبه رو يكبار توضيح بدهيد.
مبلغ محاسبه ي سيستم شما با آنچه اجراي احكام محاسبه ميكنه بسيار متفاوت هست.

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، عدد شاخص ماه پرداخت (مانند اسفند 97) تقسیم بر عدد شاخص ماه سررسید بدهی (مانند اردیبهشت 96) ضرب در مبلغ بدهی ، عدد به دست آمده خسارت تاخیر تادیه می باشد.

شایان در تاریخ ۱۰-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۳

با سلام لطف میکنید خسارت مبلغ هفتاد میلیون تومان از ۹۴/۱۲ را محاسبه کنید با تشکر

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، براساس آخرین شاخص، 1,306,863,780 ریال یعنی 130 میلیون خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد. همچنین شما میتوانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

محمد در تاریخ ۱۰-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۸

سلام
ممكنه شاخص دي ماه ١٣٩٧ رو اعلام كنيد
من به اجراي احكام مراجعه كردم و شاخص ١٦٢/١ رو اعلام كردنن . آيا درسته؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، بله کاملا درست می باشد.

غنی محمد در تاریخ ۱۰-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۰

با سلام و خسته نباشید بابت سایت خوبتان. بنده سال ۱۰/۱۰/۹۳زمین کشاورزی را بمبلغ ۱۲۰۰۰۰۰۰ تومان معامله کردم. که مشکل دار از اب در امد شخصی که چند دست قبل من فروخته بود زمینه هبه بوده و قاضی حکم کرده که بایستی بصورت حقوقی شکایت کنم . و من هم جهت فسق معامله و در یافت ضرر و زیان حقوقی شکایت کردم. میخواستم ببیتم دیر کرد و تاخیر و ضرر و زیان من چقدر خواهد شد . زمین کشاورزی را از ان زمان تا بحال استفاده نکردم بدلیل مشکلات اختلاف مالکی .ممنون از لطفتان تا تاریخ ۲۰/۲/۹۸

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، اگر خسارت از تاریخ دی سال ۹۳ محاسبه شود براساس آخرین شاخص، 247,850,467 ریال یعنی 24 میلیون خسارت پول شما تا شروع سال 98 می باشد.

حامد در تاریخ ۱۰-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۹

با سلام
واقعا عالیه بروز و مطمئن
آیا ممکنه شاخص ماههای سال را بصورت جدول بانک مرکزی منتشر کنید.متشکرم

سام در تاریخ ۱۰-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۶

سلام
میشه بفرمایید که ایا مطمعنید که اگر الان بریم اجرای احکام با همین شاخص جدید که شما توی سایتتون برای محاسبه استفاده کردید ، محاسبه میکنن ؟
چون من حکم جلب کسی رو دارم و فقط منتظر شاخص جدید هستم . اگر طرف رو جلب کنم و اونجا طبق قبل محاسبه کنن دیگه جای برگشت و اعتراضی نمیمونه ...
ممنون میشم جواب بدید
تشکر

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، دوست عزیز شاخص های جدید از اجرا احکام مرکز یکی از استان ها بروزرسانی شد. شما هم میتوانید در مورد محاسبه خسارت با شاخص جدید از اجرای احکام شهر خود در مورد طلب مورد نظرتون سوال بپرسید .

حسین در تاریخ ۰۹-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۹

با سلام
اگه بانگ مرکزی نرخ تورم رو اعلام نکنه برای اون ماه ها تاخیر تادیه تعلق نمیگیره

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، تعلق می گیرد و در حال حاضر تا فروردین امسال خسارت قابل محاسبه می باشد.

حسین در تاریخ ۰۹-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰

سلام
چرا در سایت بانک مرکزی هنوز اعلام نشده اخرین اعلامی نرخ تورم تا اول فروردین اما شما بروز رسانی کرده اید

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، درسته در سایت بانک مرکزی منتششر نشده. بانک مرکزی شاخص های جدید به دادگستری اعلام کرده و ما هم از همین طریق بروزرسانی کردیم.

حسین در تاریخ ۰۹-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۴

از دوم اردیبوست ۹۶ مبلغ چهل و شش میلیون تومان طلب دارم میشه بگید که تا امروز چقدر میشه برام خیلی مهمه ممنون از راهنماییتون

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، دوست عزیز به دلیل اینکه شاخص های چند ماه گذشته اعلام نشده خسارت مورد نظر شما قابل محاسبه نمی باشد.

مهدی در تاریخ ۰۹-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۳

با تصمیم کمیسیون تخصصی شورای عالی آمار، مرکز آمار ایران مرجع رسمی اعلام آمارهای نرخ تورم و شاخص حساب‌های ملی شد و بانک مرکزی نمی‌تواند نسبت به تولید و انتشار این آمار اقدام کند. با توجه به این موضوع مشکل پیش امده از طرف قوه قضائیس نه بانک مرکزی به نظره من تکلیف اعلام توروم مشخص شده اگه خود بانک مرکزی سرخود این کارو میکرد تا حالا ۱۰۰ بار مجلس رئس بانک مرکزیو خواسته بود مشکل باید در قوه قضا حل شود

مهران در تاریخ ۰۸-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴

با سلام بنظر شما که در متن کارهای قضایی هستید تا خرداد ماه 98 شاخص تورم اعلام میشه ؟ چرا اینقدر طول کشیده مردم گرفتارن، پولشان بی ارزش شده حالا موقع وصول طلب بانک مرکزی کم کاری میکنه و شاخص رو اعلام نمی کنه تا شاید گوشه ای از این ضرر جبران بشه اگر اطلاع دارین بگین به ما تا خرداد اعلام میشه یا همچنان با شاخص آبان پارسال باید مردم
طلبشون رو بگیرن که کلی ضرر میکنن با این همه افزایش قیمتها تو رو خدا بگین به ما چی میشه کی اعلام میشه ؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، واقعا ما هم مثل شما هیچ خبر بیشتری از این موضوع نداریم و نمی تونیم تاریخی برای انتشار شاخص جدید اعلام کنیم. فقط امیدواریم این مشکل هر چه زودتر حل شود.

مهدی در تاریخ ۰۸-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۳

یعنی واقعا قوه قضائیه نمیدونه این مشکلو که شیش ماهه هیچ واکنشی نشون نداده؟ بانک مرکزی دیگه شاخصی اعلام نمیکنه تکلیف مردوم چیه؟ پس تاخیر تادیه مفهومی نداره الان، تو توروم ۱۰ درصد زیاد تاثیر نداره که محاسبه بشه یا نشه ولی الان با این توروم باید به داد مردوم برسن که اصلا براشون مهم نیست انگار قانونه کشکیه.

مرتضی در تاریخ ۰۸-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۷

سلام .اجرای احکام برای ۲۵ میلیون طلب من از خرداد پارسال تا الان دقیقا مبلغ اعلامی همین سایت رو محاسبه کرد .
پس اون حرفی که دوستان میزنن و میگن که تا اسفند اعلام شده و یا با همون شاخص محاسبه میکنن و... اشتباهه ...
متاسفانه خیلی خیلی به ضرر ماهاست که طلب داریم و ی جورایی دوبار سرمون کلاه رفته...
ممنون از سایت خوب کیت ست و کسی که جواب کامنت ها رو میده

--------------------------------
کیت ست: سلام ، با تشکر از اطلاع رسانی شما.

هادی در تاریخ ۰۷-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۸

باسلام در قراردادمبلغ تاخیر تادیه رو میشه مبلغ معینی رو بصورت روزانه تعیین کردنسبت به مبلغ قرار داد.

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، بله در قانون ابتدا خسارت تعیین شده در متن قرارداد که مورد توافق طرفین باشد مبنا محاسبه خسارت می باشد. اکر مشخص نشود از خسارت تاخیر تادیه با شاخص استفاده می شود.

مهدی در تاریخ ۰۷-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۸

سلام من ۳۰۰ تومن طلب دارم از کسی الان دیگه به جلب رسیده بعد ۲سال میخواد با تاخیر تادیش بده تکلیف این ۶ماه که فکر میکنم رقم زبادیم باشه چی میشه ؟ چیکار باید کرد؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، حق با شماست ولی در حال حاضر راه حلی برای این مشکل وجود ندارد.

شهریار در تاریخ ۰۷-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۶

با سلام و عرض ادب
در آذر ماه سال ۹۶ و به دنبال رای قطعی دادگاه تجدیدنظر - مبنی بر پرداخت مبلغ ۴۷۰ میلیون تومان اصلِ طلب( که دادخواستِ آن در بهمن ماه سال ۹۴ ارائه و البته درجِ تقاضایِ خسارت تاخیر تادیه، در آن، فراموش شده بود)- وکیل پرونده ما تقاضای خسارت تاخیر تادیه از زمانِ پرداختِ مبلغ مذکور به محکوم علیه تا زمانِ "ارائه دادخواست" را نمود، که پس از واریزِ هزینه یِ دادرسی به صورتِ درصدی از مبلغِ مندرج در دادخواست و بررسی هایِ صورت گرفته، دادگاه ؛ خسارت تاخیر تادیه را - نه از زمان ادعایی ما، بلکه از زمانِ دادخواستِ اولیه در بهمن ۹۴ تا زمانِ دادخواستِ خسارتِ تاخیر تادیه و نه تا زمانِ اجرایِ حُکمِ در تیرماه ۹۷ ( که مزایدهِ ملکِ توقیفیِِ محکوم علیه برگزار شده بود) - به مبلغ 89500000 تومان محاسبه نمود.
با عنایت به موارد فوق تقاضایِ ارشاد و راهنمایی در خصوصِ مواردِ زیر را دارم:
۱- با توجه به اینکه هزینه واریزی به دادگاه - جهت محاسبه خسارت تاخیر تادیه- بر اساس مبلغ درخواستی اولیه یعنی ۲۵۰ میلیون تومان بوده و دادگاه با ۸۹/۵ میلیون تومان آن موافقت نموده، آیا میتوان تقاضای استردادِ مبلغ مابه تفاوتِ هزینه دادرسی متناسب با مبالغ ذکر شده را کرد یا نه؟
۲- با توجه به اینکه اصلِ طلبِ ما در تیرماه ۹۷ وصول شده است چه راهکاری جهت اخذِ مابه تفاوت از آذرماه ۹۶( یعنی زمانِ محاسبه ایِ دادگاهِ خسارت تاخیر تادیه ) تا تیرماه ۹۷ در نظر گرفت؟ آیا در این راستا میتوان دادخواستِ جدیدی به دادگستری تقدیم نمود؟
با سپاس فراوان

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، در مورد سوال اول امکانش وجود ندارد. در مورد سوال بله، بهتر است با همان وکیل پرونده خود که از شرایط پرونده اطلاع کامل دارید مشورت کنید.

حشمت سیفی در تاریخ ۰۶-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۷

درود برشما..متاسفانه عملکردمناسب نداره.قابل توجیه نیست20بارزدم.اخرم حساب نکرد.کارکنه خعلی خوب وکارامده..ممنون ازتون

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، مشکل از مرورگر شما می باشد، لطفا مرورگر خود را آپدیت کنید و برای استفاده از امکانات سایت از نسخه های جدید مرورگرها (فایرفاکس و کروم) استفاده کنید.

حسین در تاریخ ۰۴-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۴

از دوم اردیبهشت مبلغ چهل و شش میلیون طلب دارم لطفا با تاخیر تادیه تا امروز چقدر میشه ممنون از راهنماییتون

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، اگر منظور شما سال ۹۸ هست که در حال حاضر قابل محاسبه نیست. اگر منظور شما سال گذشته هست براساس آخرین شاخص یعنی آبان سال ۹۷ جمع خسارت و اصل طلب 588,255,319 ریال یعنی 58 میلیون تومان میشود. همچنین شما می توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

مهران در تاریخ ۰۱-۰۲-۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۶

سلام میشه از بانک مرکزی بپرسید چرا شاخص بهای کالا و خدمات مصرفی رو اعلام نمی کنه الان پنج ماه گذشته ولی خبری نیست آخه چرا ؟ چرا با شاخص آبان پارسال بایدخسارت تاخیر محاسبه شود؟ الان اردیبهشت سال 98 هست درسته؟ پس محاسبه خسارت تاخیر با شاخص آبان پارسال یعنی چی؟ چرا از بانک مرکزی و مسئولین سوال نمیکنن ؟ چیکار باید بکنن مردم ؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، سوال پرسیدیم و منتظر جواب هستیم. در حال حاضر امیدواریم بزودی این مشکل حلش شود.

حسین در تاریخ ۲۸-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۳

سلام
من امروز اجرای احکام بودم تا اسفند ماه تاخیر تادیه محاسبه میشودسوال کردم گفتند امروز نرخ جدید را اعلام کردند از طرف بانک مرکزی میتوانید بروز رسانی کنید

--------------------------------
کیت ست: سلام ، بانک مرکزی هیچ خبری در مورد این موضوع تو سایت خودشون و خبرگزاری ها اعلام نکرده.

ابرهیم کیمیایی در تاریخ ۲۸-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۹

با سلام من یک واخد پیش فروش خریداری کرده ام و ساخته نشد چک فروشنده به مبلغ چهارصد و پنجاه میلیون تومان که بعنوان ضمانت اجرای تعهدات نزد بنگاه داده بود برگشت زده ام و مبلغ دویست و سی میلیون تومان از مبلغ چک را از طریق دادگاه درخواست کرده ام و پرونده من در حال حاضر در اجرای احام میباشد . سوال اینجاست که خسارت تاخیر تادیه چک از مبلغ کل چک 450 محاسبه میشود یا مبلغ 230 که از چک درخواست کرده ام . با تشکر

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، برابر خواسته شما یعنی 230 میلیون خسارت تاخیر تادیه محاسبه می شود.

مجتبی در تاریخ ۲۶-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۷

با سلام من به مبلغ ۳۰ میلیون تومان از شخصی که نمایشگاه دار هست طلب کارم و در ازای طلب ایشون به بنده ۳۰ میلیون سفته بدون تاریخ داده قرار شد یه ماه برگردونه و ایشون به عهد خود عمل نکرده و الان از دی ماه پول دست ایشون هست و پول رو نمیده ( با این اقا بنده یه زمین شراکتی به مبلغ ۷۸ میلیون در شمال خریداری کردم برگه اول قولنامه هم بنام بنده هست پشت نویس ش نوشته شده سه دانگ مشاع به اون اقا فروخته م ) حالا به بنده چقدر خسارت تاخیر تعلق می گیره یا اگه بنده زمین قولنامه ی رو درخواست توقیف بدم قیمت زمین خریداری شده چجوری محاسبه میشه که زمین کامل بنام بنده بشه ؟ ممنون میشم اگه جواب بدین

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، در مورد خسارت پول شما چون شاخص این ماهها اعلام نشده قابل محاسبه نمی باشد. ولی در مورد اصل بدهی شما می توانید سفته تاریخ بزنید و در دادگاه شکایت طرح کنید و به مرحله اجرا رسیدید زمین مورد نظر را به عنوان اموال بدهکار معرفی کنید و پروسه دادگاه طی کنید. بهتر است در ابن مورد با وکیل مشورت کنید.

اسلامدوست در تاریخ ۲۴-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۳

سلام. ممکنه لطفا مقدار تاخیر مبلغ 27500000 تومان از تاریخ 25 ابان تا اسفند ماه را به من اعلام کنید؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، چون شاخص ماه های آذر به بعد اعلام نشده در حال حاضر امکان محاسبه تاخیر تادیه قابل انجام نمی باشد.

حسین در تاریخ ۲۲-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

سلام شاخص تورم دی ماه به اجرای احکام ابلاغ شده ، و طبق اعلام مرکز امار تورم بهمن و اسفند ۴۲ درصد و نرخ تورم سالانه حدود۲۷درصد میباشد و چون محاسبه ی نرخ تورم فقط از طریق اعلام بانک مرکزی قانونی است وبانک مرکزی هم قبول دارد منتهی ممکن است برای محکوم علیه پرداخت دین سخت شود با همان نرخ تورم ماههای قبل که کمتر است محاسبه میکنند لطفا پس از بررسی صحت اعلامی نرخ تورم دی ماه محاسبه گر را بروز رسانی نمایید با تشکر

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، ما هم از اجرای احکام سوال می کنیم و در صورتی که این موضوع درست باشه نرم افزار را بروزرسانی میکنیم.

حسین در تاریخ ۲۲-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۸

سلام من در اذر۹۷ مبلغ تاخیر تادیه را با محاسبه گر شما گرفتم ی مبلغی را محاسبه کرد والان هم که محاسبه میکند یعنی بعد از گذشت سه ، ماه همون عدد را بهم میده پس ماههای بهمن . اسفند. چی میشه یعنی این دو ماه بهش سود تاخیر تعلق نمیگیره؟ اگه بانک مرکزی دلش بخواهد در راستای حمایت از کلاهبردار نرخ تورم را تا ابد حساب نکنه تکلیف محکوم له چیست؟
با تشکر در انتظار راهنمایی و پاسخ هستم.

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، خسارت تاخیر تعلق میگرد ولی چون بانک مرکزی شاخص جدید را اعلام نکرده ما هم نرم افزار بروزرسانی نکردیم. قطعا بانک مرکزی از این مشکل با خبر است و چون محاسباتی دیگری از جمله مهریه به نرخ روز با همین شاخص انجام می شود امیدواریم به زودی خبری در این مورد منتشر شود.

احمد رضایی حسین آبادی در تاریخ ۲۱-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵

سلام
یک فقره چک به مبلغ ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰سررسید ۹۵/۲/۱ دارم آیاخسارت آن تاپایان اسفند ۹۷چقدر می شود

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، براساس آخرین شاخص یعنی آبان سال ۹۷ جمع خسارت و اصل طلب 1,914,018,692 ریال یعنی 191 میلیون تومان میشود. همچنین شما می توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

قربانی در تاریخ ۲۱-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۷

سلام
من دیروز برای محاسبه تاخیر تادیه طلبم به اجرای احکام مراجعه کردم و مبلغی که بابت تاخیر حساب کردن ۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان بیشتر از مبلغیه که با محاسبه گر شما محاسبه کردم.بنابراین میتوان گفت شاخص جدید به دست اجرای احکام رسیده

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، سایت بانک مرکزی به عنوان مرجع، شاخص جدید اعلام نکرده است. طی روز های آینده پرس و جو می‌کنیم شاید اعلام شده ولی در سایت درج نشده که احتمالش خیلی کم هست.

مهدی الهی پرست در تاریخ ۲۰-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷

با سلام. در چ مواقعی خسارت تاخیر تادیه بر اساس ماه محاسبه میشود و در چ مواقعی بر اساس سال؟ من شکایتی انجام دادم در بهمن ماه سال 1394 و رای نهایی دادگاه در اسفند 97 صادر شده. هنوز به اجرای احکام نرفتم تا محاسبه تاخیر تادیه انجام بشه. مبلغ تایید شده در دادگاه 37 میلیون تومان بوده. به اجرای احکام برم خسارت ماهانه ست یا سالانه؟ با توجه به عدم انتشار نرخ تورم توسط بانک مرکزی، روال به چ صورت انجام میگیرد؟ ممنووووووووونم

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، اجرای احکام خسارت تاخیر تادیه را براساس ماه محاسبه می کند. مشکلی که در حال حاضر وجود دارد به دلیل عدم انتشار عدد شاخص اجرای احکام براساس شاخص آبان سال گذشته محاسبه را انجام خواهد داد که راهی جز این هم وجود ندارد.

azad در تاریخ ۱۹-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۳

سلام چرا آخرین نرخ تورم مال آبان هست ؟ بعد ابان تا الان که این روند تورم همینطور صعودی داشته میرفته بالا .یعنی که چی

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، براساس اعلام بانک مرکزی شاخص بهای کالا و خدمات مصرفی به دلیل اخنلاف با اعدادی که مرکز آمار منتشر می کند تا اطلاع ثانوی منتشر نخواهد شد ، آخرین شاخص اعلام شده بانک مرکزی آبان ماه می باشد.

جعفری در تاریخ ۱۷-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶

سلام، چکی داشتم که تاريخ آن 10 آذر 96 بوده و پرداخت آنرا 23 دی ماه 96 انجام داده ام برای محاسبه ميزان تاخير و تاديه آن من را کمک میکنید؟ با تشکر مبلغ چک 64 ميليون تومان است

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، با توجه به تاریخ سررسید چک یعنی دی ماه ۹۶ و براساس آخرین شاخص یعنی آبان سال ۹۷ جمع خسارت و اصل طلب 874,590,747 ریال یعنی 87 میلیون تومان میشود. همچنین شما می توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

مهدی در تاریخ ۱۷-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۹

باسلام من درسال اسفند ۱۳۸۹ مبلغ ۳۴۵۸۰۰۰۰۰۰ریال وام از یک موسسه مالی گرفتم ، درحال حاضر طبق رای دادگاه باید با شاخص تورم بانک مرکزی پرداخت کنم ‌، میشه بپرسم چه مبلغی رو باید بپردازم ؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، در صورتی که اصلا اقساط وام پرداخت نکرده باشید براساس آخرین شاخص یعنی آبان سال ۹۷ جمع خسارت و اصل طلب 14,394,276,423 ریال یعنی ۱ میلیارد و ۴۳۹ میلیون تومان میشود. اگر تعدادی از اقساط را پرداخت کرده باشید محاسبه متفاوت می باشد. همچنین شما می توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

مهران در تاریخ ۱۵-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۳

با سلام الان پنج ماه از اخرین شاخص اعلامی تورم بانک مرکزی گذشته ابانماه اعلام شد ولی شاخص جدیدی اعلام نمیشود بنظر شما این قضیه تا کی ادامه خواهد داشت چند ماهه دیگر بانک مرکزی شاخص جدید را اعلام می کند و چرا از اعلام ان طفره میرود و تا کی طلبکاران بدبخت انتظار اعلام شاخص تورم اخرین ماه را بکشند تا بتوانند طلب و پولی که دیگر هیچ ارزشی ندارد با این همه تورم دریافت کنند حتی شاخص اعلامی مطمعنا پاسخ گوی این ضرر نخواهد بود ولی چه میشود کرد چرا بانک مرکزی پاسخگو نیست و چرا با این کار خود هر روز به مردم ضرر میزند چرا باید یک طلبکار در فروردین ماه با شاخص ابانماه خسارت تاخیر بگیرد ؟ چرا ؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، متاسفانه این مشکل وجو دارد و ما هم مثل شما هیج اطلاعی نداریم چه تاریخی این مشکل خواهد شد.

حسین در تاریخ ۱۳-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۲

سلام دستور جلب محکوم علیه راگرفتم اگر او‌خودش به دادگاه اجرای احکام مالی برود وبگوید ندارم پرداخت کنم ایا به او میگویند شما برو‌تا محکوم له شما را جلب کند بعد ما شما را به زندان میبریم و درانجا تقاضای اعسار بده؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، در این مورد بهتر است با یک وکیل مشورت کنید با از اجرای احکام سوال بپرسید.

محمد در تاریخ ۱۰-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵

سلام من یه چک به مبلغ ۱۲ میلیون به سررسید ۹۶/۷ دارم ، که توی این ماه قراره تسویه بشه میخواستم میزان جریمه دیرکرد این مبلغ و بدونم

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، براساس آخرین شاخص یعنی آبان سال ۹۷ جمع خسارت و اصل طلب 170,036,900 ریال یعنی 17 میلیون تومان میشود. همچنین شما می توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

رحمان در تاریخ ۱۰-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۶

سلام. خسته نباشید. پرسش بنده اینه که در حال حاضر که چندین ماهه بانک مرکزی شاخص کالاهای مصرفی رو اعلام نکرده و در نتیجه تاخیر تادیه ماههای اخیر قابل محاسبه نیست آیا اشخاصی مثل ما که منتظر اعلام بانک مرکزی برای مطالبه پولشان هستند منتظر بمانند که شاخص توسط بانک مرکزی اعلام شود برایشان به صرفه تر است یا اینکه با همان شاخص آبان پول خود را بگیریم و در پول را در بانک گذاشته مثلا سودش را بگیریم به صرفه تر است؟ به عبارتی پرسش بنده این است که آیا تاخیر تادیه نسبت به سود بانکی بیشتر محاسبه می شود و یا کمتر و به نظر شما ما در این شرایط بهتر است پول خود را وصول کنیم یا منتظر بمانیم تا شاخص اعلام شود؟ با تشکر فراوان.

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، اگر در حال حاضر بدهکار حاضر به پرداخت بدهی با خسارت شده بهتر است دریافت کنید چون اصلا معلوم نیست شاخص جدید کی اعلام می شود و بدهکار تا اون وقت حاضر به پرداخت بدهی باشد ، در این شرایط بهتر است دنبال اصل طلب باشید تا سود بیشتر. البته این نظر شخصی من است ممکنه درست نباشد.

ارسلان در تاریخ ۱۰-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۴

سلام خستەنباشید.
چکی بەمبلغ دەمیلیون تومان بەتاریخ٦؛۹٦
بەبندەدادن کەبرگشت خورد بعداز تقریبا <۲۰>ماە طرفو پیداکردم وحکم جلبشوگرفتم... لطفا بگید دیرکرد
۱۰میلیون تومان باحق دادرسیش برای این تقریبا ۲سال چقدرە؟؟؟تاریخ چک برای ٦؛۹٦ بودە

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، براساس آخرین شاخص یعنی آبان سال ۹۷ جمع خسارت و اصل طلب 142,222,222 ریال یعنی 14 میلیون تومان میشود. همچنین شما می توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید. در مورد هزینه دادرسی اطلاعات خود  را در صفحه محاسبه هزینه دادرسی وارد کنید.

علی در تاریخ ۰۹-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۰

مقدار ۶۰ میلیون تاخیر بواسطه جور نشدن وام بانک مسکن صندوق یکم داشتم وتاریخ سررسید چک ۹۶/۳/۲۷بوده که با موافقت طرف تا آبان ماه صبر کردند که در ابان نیز وام جور نشد و وام تا پایان سال ۹۷ طول کشید. الان که وام اوراق خریدیم ایشان جهت انتقال سند در محصر تشریف نمی آورند البته ۴۰ میلیون پول خود را یک ماه پیش گرفتند و فقط ۲۰ میلیون دیگر مانده است.ایشان درخواست پول جهت تاخیر در پرداخت چک دارند در حالی که خود ایشان نیز ۲ماه تاخیر در دادن کلید خانه داشتند. به نظر شما من چکار کنم.

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، تلاش کنید با گفتگو مشکل کنید در غیر اینصورت چاره ای جز طرح دعوی در دادگاه ندارید که برای هر دو طرف بدون ضرر نخواهد بود.

امیر در تاریخ ۰۷-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۷

باسلام.
بنده ۷۳ میلیون تومان چک دستم دارم تاریخ چک ۹۶/۱۲/۲۲ بود ولی هنوزم که هنوزه نتونستم وصول کنم الان ۹۸/۱۷ هست به نظر شما تاخیر و تادیه این چک تو این زمان چند میشه؟

لطفا راهنمایی کنید دارم سکته میکنم

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، براساس آخرین شاخص یعنی آبان سال ۹۷ جمع خسارت و اصل طلب 977,576,286 ریال یعنی 97 میلیون تومان میشود. همچنین شما می توانید اطلاعات خود را در نرم افزار وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

حسین ادریسیان در تاریخ ۰۷-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵

سلام نرخ تورم دی ماه اعلام شده
و اینکه نرخ تورم ماههای بعد با چه درصد تورمی محاسبه میشود یعنی اخرین نرخ اعلامی بانک مرکزی بابت ماههای بعدی (بهمن ، اسفند۹۷) محاسبه میشود؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ،طبق قانون شاخص بهای کالا و خدمات مصرفی که توسط بانک مرکزی اعلام می سود مبنا محاسبه خسارت تادیه است که براساس اعلام بانک مرکزی شاخص بهای کالا و خدمات مصرفی تا اطلاع ثانوی منتشر نخواهد شد ، آخرین شاخص اعلام شده بانک مرکزی آبان ماه و تا ماه آذر خسارت تاخیر تادیه قابل محاسبه می باشد.

فرهنگی در تاریخ ۰۶-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۲

با سلام و احترام
ایا نباید خسارت به حق و به جا باشد
مثلا دینی یا مبلغی به عهده شخصی بوده و فرد دین را در روز سوم ابان یا 4 ابان ادا نموده است ،
و حالا می گویند شما بایستی تا آخر ابان ماه خسارت پرداخت نمایید و این امر نه عاقلانه و نه قانونی و نه مطابق با عرف و شرع می باشد.
لطفاٌ راهنمایی بفرمایید.

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، مشکل شما بیشتر شخصی هست و با صحبت سعی کنید حل کنید ،‌ در صورتی که دین پرداخت شده است و فرد شاکی هنوز مدعی خسارت است باید به دادگاه مراجعه کند.

ماه بانو در تاریخ ۰۴-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۳

۱.آیا پولی که کلاهبرداری هم شده با همین نرم افزار تاخیر تادیه محاسبه می شه؟
2. هنوز شاخص تورم اعلام نشده؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام ، در صورت اثبات کلاهبرداری محاسبه خسارت تاخیر تادیه به همین صورت انجام می شود. در مورد سوال دوم شما هنوز شاخص جدید اعلام نشده است.

ارسلان در تاریخ ۰۲-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۳

سلام درتاریخ 5،96چکی به مبلغ 10میلیون تومان به بنده دادن که برگشت خورد..حالا شورای حل اختلاف بابت این این 20ماه،با دیرکرد، و خرج دادرسی و مبلغ چک جمعا 14ونیم میلیون برآورد کرده آیا واقعا بااین شرایط اقتصادی وتورم شدید این ظلم درحق امثال من نیست!؟برای تقریبا2سال 4میلیون بابت 10میلیونی که ازمالم رفته... تازه باید دوماه دیگه پرداختش کنه.

مهران در تاریخ ۰۲-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷

مثل اینکه شاخص تورم مرکز آمار اعلام شد بروزرسانی کنید لطفاتورم وجود نداره

--------------------------------
کیت ست: سلام، شاخص تورم مرکز آمار قابل استناد نیست و براساس قانون مبنای محاسبه خسارت تادیه، شاخص اعلامی توسط بانک مرکزی می‌باشد.

مهرداد قاضی در تاریخ ۰۲-۰۱-۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۰

با سلام مهرداد قاًضی هستم در جوابیه شما در سوال اقای مهران باید بگم پرونده هیچ نکته مبهمی نداره ...وروال معمول خودش رو طی میکنه ...ولی نمیدونم چرا اینطور حساب کردن

مهران در تاریخ ۲۹-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

میشه خواهش کنم اطلاع رسانی کنید چرا بانک مرکزی شاخص های جدید رو با همراهی مرکز آمار منتشر نمی کنه تا مردم بتونن حقشان رو بگیرن با این تورم بالا و کمر شکن ،چرا مردم باید با شاخص آبان طلب خودشون رو بگیرن علت این تاخیر چندین ماه برای چیه ؟ مگه اعلام نکنن ما نمیفهیم چقدر تورم داریم یا اینکه فکر میکنیم همه چی خوبه و تورم وجود نداره

--------------------------------
کیت ست: سلام، ما هم مثل شما منتظر خبر جدید برای برطرف شدن این مشکل هستیم و اطلاع بیشتری نداریم.

GLADIATOR در تاریخ ۲۹-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۹

واقعا عالی کاش نرم افزارش بود دانلود میکردیم

فرهنگی در تاریخ ۲۴-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴

با سلام و احترام
خیلی عالی بود، خداوند به شما توفیق عنایت فرمایند.

مهدی رنجبر در تاریخ ۲۱-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵

سلام ایا تاخیر در تادیه از تاریخ چک محاسبه میشود یا از تاریخ دادخواست؟چون من چک دادم به تاریخ ۹۳ و برگشت خورده ولی طرف میگه چک مفقود شده الان اقدام کرده برای اعلام مفقودی و دریافت مبلغ چک مفقودی.از چه تاریخی میتونه تاخیر در تادیه بگیره؟ مهرداد قاضی رو نمایش ندادید‌‌؟ چرا؟

--------------------------------
کیت ست: سلام، براساس قانون، محاسبه خسارت تادیه از تاریخ توافق کتبی و یا شفاهی توافق بین طرفین محاسبه می شود که در مورد چک تاریخ سررسید چک تاریخ توافق می باشد.

مهران در تاریخ ۲۰-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۲

نظر من درباره دیدگاه مهرداد قاضی رو نمایش ندادید‌‌؟ چرا؟

--------------------------------
کیت ست: سلام، منتشر شده دوست عزیز.

محمد در تاریخ ۲۰-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶

سلام خیلی خوبه متشکریم که این کارو انجام دادید حدودا از خسارت ملع میشیم

سحر در تاریخ ۲۰-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

سلام اگر کسی 14000000 تومان سال 92 بدهی داشته باشه والان طرف رفته باشه شکایت کرده باشه و بخوان برن دادگاه چقدر باید پس بدهد؟در ضمن توانایی مالی اینکه یکجا پرداخت کنند را هم ندارد.

--------------------------------
کیت ست: با سلام، تاریخ سررسید اعلام بفرمایید تا محاسبه دقیق تر انجام شود، شما میتونید با وارد کردن اطلاعات در نرم افزار نتیجه محاسبه مشاهده کنید. در مورد نداشتن توانایی مالی دادگاه در مورد نحوه پرداخت تصمیم گیری خواهد کرد.

مهران در تاریخ ۱۹-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۷

در مورد سوال مهرداد قاضی باید بگم که مگه میشه اجرای احکام مسئول اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم هست درک این قضیه رو نداشته باشه و بیاد مبلغ طلب چک رو با شاخص سالانه حساب کنه در صورتی که در چند ماهه اخیر بیشترین تورم رو داریم و قانونا باید بصورت ماهانه حساب بشه اینکه بصورت سالانه حساب کردن و حق طرف رو ضایع کردن منو گیج کرده گیریم یه بدبختی هم اطلاعات نداشته باشه یا وکیل نداشته باشه و اعتراض نکنه اونوقت حقش ضایع میشه یعنی چیزی حدود 50 میلیون تومان.من اصلا نمیفهمم و درک نمیکنم واهشن منو توجیه کنید

--------------------------------
کیت ست: با سلام، ما در جریان همه جزییات نیستم، ممکنه پرونده شامل مواردی باشه که هیچ ما اطلاعی از آن نداشته باشیم.

مهرداد قاضی در تاریخ ۱۹-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰

چکی دارم با مبلغ صد ملیون تومان سررسید اسفند ۹۲اجرای احکام امروز اعلام کرده کلامبلغ ۱۵۰ملیون با خسارت تاخیر پرداخت گردد.چطور چنین چیزی ممکنهاحکام.ممنونبفرمایید

--------------------------------
کیت ست: با سلام، اگر سالانه محاسبه انجام گیرد حدود ۱۵۰ میلیون می شود و اگر ماهانه محاسبه شود 2,042,553,191 ریال یعنی ۲۰۰ میلیون می شود. وفتی سالانه محاسبه میشود ماه های سال جاری در محاسبه در نظر گرفته نمی شود. از اجرای احکام در مورد نحوه محاسبه سوال کنید و در صورت امکان تفاضا محاسبه به صورت ماهانه دهید.

هادی در تاریخ ۱۸-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۰

با سلام خسارت تاخیر چک برگشتی به مبلغ ۴۶۵۰۰۰۰۰۰ تومان رو که از تیرماه ۹۶ موعدش بوده و پرداخت در آذر ماه ۹۷ بوده چقدر میشود.؟ آیا به صورت ماهانه حساب میکنن یا سالانه در اجرای احکام.ممنونبفرمایید

--------------------------------
کیت ست: با سلام، ۵۶۳ میلیون مشود. در اجرای احکام محاسبه خسارت تادیه با شاخص ماهانه انجام می شود. اگر اطلاعات مورد نظر خودتون در نرم افزار وارد کنید عدد 5,632,807,571 ریال نمایش داده می شود.

حسن در تاریخ ۱۸-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۵

باسلام وتشکر خواهشمندم مبلغ تاخیر سیصدمیلیون تومن تاریخ سررسید برج 3 امسال وپرداخت دربرج12 امسال رو اگر دقیق نمیشود لطفا حدودا محاسبه بفرمایید

--------------------------------
کیت ست: با سلام، حدود ۳۷۵ میلیون، اگر همین اطلاعات در نرم افزار وارد کنید مبلغ 3,758,564,437 ریال نمایش داده می شود.

وحید در تاریخ ۱۷-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۱

سلام و تشکر از این برنامه بینظیر شما
۲ سوال داشتم
اول اینکه من ۲۰ ملیون ب دوستی در تاریخ ۱۶/۰۵/۹۵ دادم و دادگاه هم ب نفع من رای داده. ایا تادیه و تاخیر از همان روز محاسبه میشود یا از یک سال بعد که من رسما از ایشون شکایت کردم؟
و دوم اینکه وکیل ایشون با دوتا شهود مبنی بر بیکار بودن و نداشتن پول درخواست اعسار کردن ، اما متشاکی بعد از شکایت من اقدام ب فروش ماشین کرده.
بنظر شما درخواست اعسار ایشون برای قاضی قابل قبول هست ؟؟؟
سپاس از وقتی که میذارید و برنامه عالیتونبا تشکر

--------------------------------
کیت ست: با سلام، طبق فانون مبنا محاسبه تادیه تاریخ توافق کتبی یا شفاعی بین طرفین می باشد مانند تاریخ سررسید چک (شما تاریخ توافق مشخص نکردید). در مورد اعسار قاضی در صورت عدم شناسایی اموال مدیون پس از استعلام از مراجع مربوطه مانند اداره ثبت اسناد و بانک ها و سایر مستندات تصمیم گیری میکند که اعسار قابل قبول است یا خیر.

علي صلاح در تاریخ ۱۵-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۲

سلام خسته نباشيد ، من مبلغ ٥٠ ميليون تومان به كسي دادم و امروز حكم دادگاه اومد كه با توجه به نرخ ساليانه بانك مركزي حساب گردد از تير ماه ٩٦ تاريخ سر رسيد بوده الان اقدام كنم دي ماه بهمن و اسفند ماه چطور محاسبه ميشه ؟! با تشكر

--------------------------------
کیت ست: با سلام، تا جایی که ما پرس و جو کردیم در دادگاه و محاکم قضائی از شاخص آبان ماه برای محاسبه استفاده می شود ولی شما هم از اجرای احکام نحوه محاسبه سوال کنید.

علی در تاریخ ۱۵-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۳

با سلام چرا شاخص رو اعلام نمی کنند؟و اگه اعلام نشه نحوه محاسبه خسارت تاخیر وتادیه چطور انجام میشه ؟ مرجع پیگیری اعلام شاخص کیه؟. باتشکر

--------------------------------
کیت ست: با سلام، به دلیل اختلاف زیادی که بین شاخص اعلامی بین بانک مرکزی و مرکز آمار کشور وجود داشت اعلام کردن تا حل این اختلاف شاخص جدید اعلام نمی شود. تا جایی که ما پرس و جو کردیم در دادگاه و محاکم قضائی از شاخص آبان ماه برای محاسبه استفاده می شود. ما هم مثل شما منتظر خبر جدید هستیم. مرجع صادر کننده شاخص بانک مرکزی می باشد.

محمدضا در تاریخ ۱۵-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰

باسلام
نتیجه محاسبات نمایش داده میشود ولی چگونه میتوان پرینت گرفت ؟ با سپاس

--------------------------------
کیت ست: با سلام، در حال حاضر شما باید از برنامه های جانبی (عکس گرفتن و پربنت مستقیم صفحه و ...) برای پرینت استفاده کنید. در آینده این قابلیت اضافه خواهد شد.

مهران در تاریخ ۱۵-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۴

سلام میشه بفرمائید چرا و به چه دلیل شاخص جدید برای خسارت تادیه تاخیر اعلام نمیشود ؟ علتش چیه ؟ و طلبکارانی که جهت محاسبه خسارت نیاز به شاخص دارند باید با شخص ماههای قبل براشون حساب میشود و این بلاتکلیفی تا کی ادامه خواهد داشت ؟چرا؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، به دلیل اختلاف زیادی که بین شاخص اعلامی بین بانک مرکزی و مرکز آمار کشور وجود داشت اعلام کردن تا حل این اختلاف شاخص جدید اعلام نمی شود. تا جایی که ما پرس و جو کردیم در دادگاه و محاکم قضائی از شاخص آبان ماه برای محاسبه استفاده می شود. ما هم مثل شما منتظر خبر جدید هستیم.

ریحانه در تاریخ ۱۴-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۷

سلام، میخواستم بدونم تاخیر دین صد میلیون از مرداد ۹۷ تا اسفند ۹۷ چقدر می شود؟بودید؟؟؟؟؟؟؟؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، چون شاخص 3 ماه اخیر اعلام نشده باید براساس آخرین شاخص محاسبه شود که مبلغ معادل 1,147,982,063 ریال خواهد بود.

مهرداد در تاریخ ۱۴-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۷

دی ماه 97 رو برداشتید

همینطوری گذاشته بودید؟؟؟؟؟؟؟؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، شاخص دی ماه توسط بانک مرکزی اعلام و در سایت بانک مرکزی قرار گرفت ولی بعداً حذف کردن و اعلام کردن که تا اطلاع ثانوی اعلام نمی شود که ما از همون عدد تو برنامه استفاده کردیم، از انجایی که این عدد دیگر رسمی نمی باشد ما هم این عدد حذف کردیم.

محمدرضا در تاریخ ۱۳-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۲

با سلام
لطفاً نحوه چاپ کردن نتیجه محاسبات را توضیح بفرمائیدتونه باشه؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، اگر نتیجه نمایش داده نمی شود مرورگر تون آپدیت کنید و برای نمایش درست سایت از نسخه های جدید مرورگر فایرفاکس و کروم استفاده کنید.

هادی در تاریخ ۱۳-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۴

سلام

مرتضی در تاریخ ۱۱-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۷

سلام
ببخشید از تاریخ دقیق یک چک مثلا ۳۱ خرداد ۹۷ باشه . هنوزم تاریخ سر رسید توی دادگاه همون خرداد محاسبه میشه ؟
در ادامه سوال قبلی . آیا تاخیر و تادیه بر اساس ماه محاسبه میشه یا تاریخ دقیق و تعداد روزها هم روی مبلغ نهایی تاثیر داره ؟تونه باشه؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، بله ۳۱ خرداد در دادگاه محاسبه می شود. براساس ماه محاسبه میشود چون شاخص روزانه اصلا اعلام نمی شود تا قابل محاسبه باشد.

مهران در تاریخ ۱۱-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

لطفا محاسبه تاخیر تادیه را بروزرسانی کنید شاخص بهمن ماه اعلام شد ممنون

--------------------------------
کیت ست: با سلام، هنوز شاخص جدید اعلام نشده دوست عزیز.

نادر در تاریخ ۰۸-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۵

هفت فقره چک برگشتی جمعا 90 میلیون تومن سررسید 96/8/28 الی 96/12/28 پنج فقره 10 میلیون تومنی و دو فقره 97/1/28 و 97/2/2 دو فقره 20 میلیون تومن دادگاه 130 میلیون تومن حساب کردهتونه باشه؟

--------------------------------
کیت ست: باسلام، شما اول تاریخ سررسید چک اول برج ۸ سال ۹۶ وارد کنید و مبلغ ۱۰ میلیون وارد کنید، این مبلغ یادداشت کنید و تاریخ سررسید چک بعدی برج ۹ وارد کنید و با مبلغ قبلی جمع کنید، تا ما اردیبهشت که مبلغ چک ۲۰ میلیون هست همین کار انجام دهید، مبلغ های بدست آمده جمع کنید به همون عدد ۱۳۰ دادگاه می رسید. من ذهنی محاسبه کردم تقریبا همون ۱۳۰ میلیون شد.

حسن در تاریخ ۰۸-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۳

سلام من در شورای حل اختلاف پرونده م رسیدگی شد مبلغ کل مثلا 6 ملیون بوده که طرف محکوم شده و باید
پرداخت کنه که تاریخ تاخیر تادیه از تاریخ دادخواست محاسبه میشه حالا چون من در این وسط 1200 هم مثلا هزینه کارشناسی دادم و از اون زمان تقریبا شش ماه میگذره که هزینه کارشناسی دادم آیا تاخیر تادیه هزینه کارشناسی رو هم به بنده پرداخت می کنند یا فقط تاخیر تادیه اصل پول رو میدن؟ چون هزینه کارشناسی هم مبلغ کمی نبوده. با تشکر

--------------------------------
کیت ست: با سلام، چون طرف مقابل محکوم شده است هزینه کارشناسی با محاسبه تادیه قابل دریافت است.

نادر در تاریخ ۰۷-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰

سلام.محاسبات خسارت تاخیر تادیه چک رو انجام دادم. ولی اختلافش با عدد اجرائیه و سایت بانک مرکزی قابل توجه هست .علتش چه می تونه باشه؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، نرم افزار کامل بررسی شده است و به درستی کار میکند، مبلغ و سایر مشخصات بنویسید تا با ارقام شما بررسی کنیم.

مهران در تاریخ ۰۳-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۷

اگه کسی بخواد خسارت طلبش رو بگیره چیکار کنه شاخص جدید که اعلام نشده معلوم هم نیست کی اعلام میشه اگه بخواد با شاخص چند ماهه پیش بگیره که ضرر میکنه تا کی باید مناظر بمونه تا شاخص جدید اعلام بشه آخه؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، درسته اگه با شاخص دو ماه پیش محاسبه کنید ضرر خواهد بود، ما هم منتظر خبر جدید هستیم.

مهرداد در تاریخ ۰۲-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳

شما عالی هستید دمتون گرم

حامد در تاریخ ۰۱-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۲

کی مشخص میشه؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، منتظر خبر جدید هستیم تا نرم افزار بروزرسانی کنیم.

فرهاد در تاریخ ۰۱-۱۲-۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۴

سلام
خدا رو شكر بالاخره شاخص اعلام شد
لطفا نرم افزار رو به روز كنيد، ببينيم چقد ديگه پولمون توسط بدهكاران هيچي شدهو کی اعلام میکنن؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، هنوز شاخص جدید اعلام نشده دوست عزیز.

مهران در تاریخ ۲۸-۱۱-۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۰

الان چندین ماه هست که شاخص تورم توسط بانک مرکزی اعلام نمی شود کار مردم چی میشه و چطورخسارت تاخیر محاسبه میشه و کی اعلام میکنن؟

--------------------------------
کیت ست: با سلام، ما هم منتظر خبر جدید هستیم تا نرم افزار بروزرسانی کنیم.

نادر در تاریخ ۲۷-۱۱-۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰

چجوری حساب میکنند دلارکه ۳هزاربوده الان۱۳هزاره یاروی پراید۱۵ میلیونی که الان ۴۴میلیون حتی سودبانکی هم بیشتر میشه مال خودشونم باشه اینجوری میکنند

محسن در تاریخ ۲۴-۱۱-۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵

با سلام
با توجه به اینکه بانک مرکزی نرخ تورم را اعلام نمیکند خسارت چگونه حساب خواهد شد ؟ باسپاس

--------------------------------
کیت ست: با سلام، منتظر خبر جدید هستیم تا نرم افزار بروزرسانی کنیم.

مهران در تاریخ ۲۶-۱۰-۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۷

سلام سوال من اینه که با توجه به اینکه در اصلاح قانون چک که تازه ابلاغ شده در ماده ۹ عبارت خسارت تادیه تاخیر حذف شده و فقط عبارت کسر مبلغ چک و حق الوکاله ذکر شده که دارنده چک از طریق دادگاه میتواند اجراییه بگیرد یعنی خسارت تاخیر چک منتفی است یا مانند قبل طبق فرمول قابل دریافت می باشد اگر قابل دریافت است توضیح دهید لطفا چرا حذف شده در قانون جدید چک ممنونم

سامان در تاریخ ۲۳-۱۰-۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۶

سلام من هرچی اطلاعات وارد میکنم هیچ ننیجه ای نمیده

--------------------------------
کیت ست: مشکل از مرورگر شما می باشد، لطفا مرورگر خود را آپدیت کنید و برای استفاده از امکانات سایت از نسخه های جدید مرورگرها استفاده کنید.

سامان در تاریخ ۱۹-۱۰-۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۲

من از سال 93 به مبلغ 1میلیارد و 400 بدهی تاخیر دارم؟؟ سالانه محاسبه میشود یا ماهانه؟؟ خیلی اختلاف است در بین ماهانه و سالانه
--------------------------------
کیت ست: دلیل اختلاف اینه که در محاسبه سالانه براساس عدد شاخص کل سال محاسبه می شود که الان در سال ۹۷ هستیم عدد شاخص سال ۹۶ مبنای محاسبه هست یعنی نرخ تورم سالی ۹۷ محاسبه نمی شود. ولی ماهانه براساس عدد شاخص ماه قبل محاسبه می شود که نرخ تورم ماه های امسال هم در محاسبه اعمال می شود.

سامان در تاریخ ۱۹-۱۰-۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۰

تفاوت ماهیانه و سالانه در چیست که اینقدر تفاوت در مبلغ دارد؟؟

احسان در تاریخ ۱۸-۱۰-۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۶

سلام.من 2 تا چک به مبلغ 15.000.000 تومان ( جمعا 30 میلیون تومان ) از شخصی در سال 90 دریافت کردم و سال 91 برگشت زدم. اولا میخواستم بدونم که هزینه دادرسی چقدر میشه، چون وکیل از من 1 میلیون تومان گرفته - بعدش میخواستم بدونم که خسارت تاخیر تادیه تا چه سالی حساب میشه؟ بعد از گذشت 4 سال بالاخره در سال 95 یک حساب ازش پیدا کردم و 40 میلیون تومان ازش توقیف کردم و دادگاه سال 96 اون 40 میلیون تومن رو با کسر هزینه نیم عشر و غیره 36 میلیون تومن به من پرداخت کرد.البته با توجه به اظهارات وکیلم که یه ذره بهش شک دارم !!! وکیل من در دادخواست مبلغ 75 میلیون تومان با هزینه دادرسی و حق الوکاله و کارشناسی از صاحب چک مطالبه کرده. بعد از اعلام اعسار و گرفتن حکم جلب صاحب چک، یک سری ضایعات آهن به من معرفی کرد و بالاخره تونستم 26 میلیون تومان ضایعات رو بفروشم. حالا الان میخوام بدونم خسارت تاخیر تادیه تا سال 96 به من تعلق میگیره یا تا پایان مراحل دادرسی؟ ممنون از راهنمایی شما
--------------------------------
کیت ست: در مورد هزینه دادرسی از ابزار محاسبه هزینه دادرسی استفاده کنید ولی در کل  بهتره در این مورد با وکیل دیگری همراه با تمام مدارکی که دارید مشورت کنید.

سعید در تاریخ ۱۷-۱۰-۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۷

سلام بنده ضامن به مبلغ 120 میلیون بودم مجبور شدم برج دهم سال 1395پرداخت و بعد علیه وام گیرنده شکایت کنم حالا تاخیر تادیه ماهانه محاسبه میشه یا سالانه تفاوت خیلی زیاده لطفا راهنمانی کنید.

--------------------------------
کیت ست: شما از دادگاه درخواست کنید خسارت تاخیر تادیه به نرخ روز به صورت ماهانه محاسبه شود.

سهیل در تاریخ ۱۷-۱۰-۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۳

۵ میلیون من که از شهریور ۸۶ توسط یکی گرفته شده رو توی سایت شما با خود پول میزنه ۳۸ میلیون بعد یه سایت دیگه هست که همزمان نگاه کردم زد ۳۶ میلیون ، مگه فرمول و نوع محاسبه ها فرق میکنه؟
--------------------------------
کیت ست:فرمول محاسبه محاسبه خسارت تاخیر تادیه به این صورت است که عدد شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی ماه پرداخت تقسیم بر عدد شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در زمانی که قرار بود بدهی پرداخت شود، و نتیجه بدست آمده در مبلغ بدهی ضرب می شود. در مورد شما براساس عدد شاخص ماه آذر باید برای محاسبه در نظر گرفته شود چون در حال حاضر ماه دی تمام نشده و باید براساس شاخص ماه قبل محاسبه انجام شود. همچنین این اعداد توسط بانک مرکزی اعلام میشه که این ماه بعد از اینکه عدد شاخص اعلام شد ما هم در نرم افزار  خود از آن استفاده کردیم و محاسبه شما با همین عدد انجام می شود. در خبر ها اعلام کردن به دلیل اختلافی که بین عدد شاخص تورم بانک مرکزی با عدد نرخ تورم مرکز آمار وجود دارد تا بطرف شدن این اختلاف، عدد شاخص اعلام نخواهد شد و عدد شاخص ما آذر از سایت بانک مرکزی حذف گردید. در حال حاضر نرم افزار ما از همان عدد که رسما اعلام شده بود استفاده میکند تا  خبر جدید اعلام شود.

ارش در تاریخ ۱۴-۱۰-۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۶

حالا بالاخره من چطوری حساب کنم سالانه یا ماهانه ....توحکم شورا نوشته مبلغ یک ونیم میلیون با توجه به تورم سالانه که توسط بانک م ارائه میشود از تاریخ دادخواست که حدودا برج نه پارسال بوده میشود تقاضای تاخیرتادیه کرد....حالا من گیج شدم تو فرمول شما سال بزنیم یا ماه بزنیم خواهشا این مورد رو روشن کنید که ما از بلاتکلیفی بیرون بیایم بدونیم ارزش داره تقاضا بدیم یا نداره ....تشکر

--------------------------------
کیت ست: شما بهتر است در شورا حل اختلاف یا دادگاه تفاضا بدید که که باتوجه به تورم موجود به صورت ماهانه محاسبه شود.

محمد در تاریخ ۰۶-۱۰-۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

سلام تفاوتسالانه با ماهانه چیه
هختلاف آن خیلی فاحش میشود؟

--------------------------------
کیت ست: تفاوت فقط عدد شاخص بهای کالا می باشد که توسط بانک مرکزی می باشد. تو سال هایی که نرخ تورم پایین بوده اختلاف زیادی وجود نداره و برعکس تو سال های که نرخ تورم حتی ماه به ماه تغییر کرده این اختلاف بیشتر میشود.

کلبرگی در تاریخ ۰۴-۱۰-۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۸

عالی بود مررررررررررررررررررسی

farshid در تاریخ ۲۷-۰۹-۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

سلام.
واقعا عالی.ممنون

محمد رهرو در تاریخ ۱۴-۰۹-۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۲

سلام استاد خیلی ممنون از ارائه خدمات دقیق شما . شاد و پیروز باشید

Ali در تاریخ ۲۷-۰۸-۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۹

Good

ابتدا از گزینه نوع محاسبه سالانه یا ماهانه را انتخاب کنید سپس تاریخ پرداخت و سررسید به همراه مبلغ دین را وارد کنید تا خسارت تاخیر تادیه محاسبه شود.

به اشتراک بگذارید

نمایش ابزار در سایت شما

نحوه محاسبه خسارت تاخیر تادیه مهریه ، بدهی و ..

یکی از موضوعاتی که پس از ایجاد تاخیر در وصول چک، سفته، دین و.. به وجود می آید، بحث خسارت تاخیر تادیه و محاسبه میزان آن می باشد. برای این کار نیاز به محاسبات پیچیده و.. ندارید. فقط کافیست از سرویس محاسبه آنلاین خسارت تاخیر تادیه چک، سفته، دین و.. کیت ست استفاده کنید و به راحتی خسارت وارده را به طور دقیق حساب کنید.

 

خسارت تاخیر تادیه چک و.. چیست؟

پیش از محاسبه آنلاین خسارت تاخیر تادیه، بهتر است با معنی و مفهوم کلی این عنوان آشنا شویم. مفهوم خسارت که به معنی ضرر و زیان است روشن است. تاخیر هم برای مواردی استفاده می شود که زمانی بین طرفین توافقی صورت بگیرد اما در زمان مشخص شده رخ ندهد. کلمه تادیه، این مفهوم را برای وجه نقد رایج از سایر موضوعات جدا می کند. در نتیجه خسارت تاخیر تادیه فقط برای رخ ندادن توافق مالی سر موعد مقرر آن هم برای وجه رایج کشور استفاده می شود و شامل ارز های خارجی نمی شود.

از آن جایی که نرخ تورم همواره ارزش پولی را پایین می آورد، این خسارت برای جبران این افت ارزش پول حساب می شود تا مقدار ارزشی که از بدهی به علت وجود تورم در زمان مقرر توسط بدهکار پرداخت نشده است حساب شود و بستانکار ضرر نبیند.

به طور مثال پس از یک معامله، طرفین سر موعد پرداخت وجه به توافق می رسند و چک و.. برای پرداخت نوشته می شود. حال اگر سر موعد چک و.. پرداخت نشود و زمانی سپری شود، خریدار می تواند درخواست ضرر و زیان تاخیر را ثبت کند.

 

چگونگی مطالبه کردن وجه برای ثبت خسارت تاخیر تادیه

اگر بدهی شما به صورت چک و.. نیست، برای ثبت مطالبه دریافت دین باید یک اظهارنامه رسمی مبنی بر مطالبه وجه در دفاتر خدمات قضایی و یا دادگستری ثبت کنید که محاسبه هزینه دادرسی با توجه به مبلغ مورد نظر متغیر می باشد. این درخواست از طریق این ادارات به آدرس بدهکار ارسال می شود. سپس در صورت تشکیل پرونده، می توانید این درخواست را ضمیمه پرونده خود کنید تا خسارت مذکور به صورت رسمی به شما تعلق گیرد.

 

نحوه محاسبه خسارت تاخیر تادیه

همانطور که اشاره شد، مطالبه خسارت تاخیر به دلیل کاهش ارزش پول در گذر زمان است. بنا بر این مقدار خسارت از طریق بررسی نرخ تورم کشور حساب می شود که مبنای نرخ تورم توسط بانک مرکزی تعیین می شود. البته نکته مهم و قابل توجه این است که ممکن است بدهکار و طلبکار در خصوص مقدار خسارت تاخیر تادیه با هم توافق کرده باشند. در این صورت نرخ خسارت طبق قرار داد حساب می شود و دیگر نرخ تورم مبنا نیست. به طور مثال در سند دریافت وام بانکی، مقدار نرخ خسارت تاخیر ذکر می شود و در صورت عدم پرداخت اقساط، خسارت بر اساس نرخ ثبت شده در سند محاسبه می شود و دیگر تورم مبنا نیست.

 

روش محاسبه آنلاین خسارت تاخیر تادیه چک، سفته، دین و.. در کیت ست

برای محاسبه آنلاین خسارت تاخیر تادیه مهریه، بدهی و.. در کیت ست، ابتدا نوع محاسبه را بین حالت ماهانه و سالانه انتخاب کنید. سپس سال پرداخت و ماه پرداخت در صورت انتخاب حالت ماهانه (تاریخ کنونی که قرار است وجه پرداخت شود) را وارد کنید. در فیلد های بعدی باید سال و ماه سررسید (تاریخ اصلی دریافت پول که زمان آن گذشته است) را وارد کنید. در پایان با وارد کردن مبلغ دین و بدهی خود به ریال و کلیک روی دکمه آبی محاسبه، نتیجه به صورت مبلغ خسارت و جمع آن به همراه بدهی نشان داده می شود.

 

نظرات و پیشنهادات شما؟

پس از انجام محاسبه آنلاین مورد نیاز خود، می توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در دیدگاه محاسبه آنلاین خسارت تاخیر تادیه با ما به اشتراک بگذارید.